Onko kato stalosissa lämmintä lokakuussa?

Avainsanat: kato stalos kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 12:49

Parinkymmenen paremmalle puolelle pitäisi vielä yltää.
Jos ei tuule, niin pitäisi tarjeta. Lokakuu on jo sesongin loppua, joten kovin kuuma siellä ei kyllä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 12:59

Taitaa tuo paikka olla Kreetalla. Siellä ei kovin lämpöistä yleensä lokakuussa ole, pohjoisrannalla.Etelärannalla taas on huomattavasti lämpimämpää. Joinain syksyinä lokakuussa on ollut tuulista ja sateista. Lämpötila on varmaan lähellä kahtakymmentä eli lämpimämpää kuin Suomessa.
Lokakuun alussa olen yleensä Rodoksella, siellä on lämmintä, edellisellä kerralla yli 30 koko viikon. Nyt jää se väliin, kiinnostaa mennä Liettuaan ja enempää kuin 2 pv ei syyslomaan jää aikaa.