Lempi kenkäsi mitä jalassa pidät eniten? Ja mitä pidät vähiten?Millä liikut kaikkein eniten ulkona ja kaupoilla ja muilla asiolla?

Avainsanat: lempi jalkineesi eli kenkäsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 00:10

Kesällä kiva sujauttaa pistokkaat jalkaan..kaupaan mennessä sandaalit ja lenkillä lenkkikengät..
Kenkiäkin ihan liikaa..kun aina Saksan reisulla löytää ihani ja edullisa kenkiä..

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo samalla linjalla ollaan kumpikin noiden kenkien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 11:17

kotona ja välillä unohtuu kauppareissuunkin oransin väriset croccit ja sandaaleissa kaupungilla näin kesä aikaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:18

Lempikengät mulle on Bootsit.Lenkillä nahka-lenkkarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:29

Minulla sisällä kotona nahkasandaalit jos vieraita on kylässä, muuten paljain jaloin kesät talvet.Minä käytän asuun ja vuodenaikaan sopivia jalkineita, olen vähän kenkä ja käsilaukku fetissi , jalkineita n: 30 paria ja käsilaukkuja 20 kpl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:37

Wau maarit ! itselläni on muutamat työkengät, lekkikienkiä , kotona pikareissuihin ulos on noi nykyajan muovikengät sit on kävelykengät ja muutama pari "juhlakenkiä" ja kotona sisällä semmoset korkkipohjaiset lipsuttimet..kaikkia tulee käytettyä tasapuolisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:38

Kotona paljain jaloin,nyt kesäaikaan olen sortunut käyttämään feikkicrocseja(vaikka kamalan näköset muovisämpylät)vapaa-ajalla,muuten buutsityyliset nilkkurit on mieleiset,kerran 5vuodessa korkeita,vaikka mieli tekis muttei jaksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 11:58

Kaikkia näitä vuodenaikaan sopivia tulee käytettyä. Nahkasaappaat talvella, kesällä lenkkarit, sandaalit ja varvastossut. Korkkareita en käytä, kun ei ole sellaisia menoja. Omistankin vain yhdet sellaiset. Nekin joutaisivat roskiin, koska niitä ei ole käytetty sitten vuoden -89. Ovat kyllä ihan muodin mukaiset taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:47

Nyt kesäaikaan on tullu käytettyä melekeen pelkästään feikki-krokseja. Muutaman kerran on ollu muutamat nahkaiset kesäkengät jalassa. Kun ilimat viilenee, laitan nauhalliset nahkakengät jalkaan tai toiset noista nahkasista kesäkengistä, nekun ovat aika umpinaiset. Talveksi pitäiski ostaa uudet nilkkurit; oon käyttäny sellasia hiking-nilkkureita talvisin jo pitkän aikaa; niihin mahtuu villasukkaki vällii. Korkkareita en uskalla käyttää, kun toisessa nilkassa yksi nivelside (se joka tullee akilleen kantapäästä etupuolelle kiinni) on poikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:55

Honkkarin vitosen kumpparit ovat kätevät näin syksyllä, kun nurmikko on jo aika märkää.
Sisällä en pidä kenkiä ja kaupungille laitan tavalliset nahkakengät.
Lenkille tietysti lenkkarit ja helteellä sandaalit. Kengät tilanteen ja tarpeen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 13:16

Vaihtelen päivittäin kenkiä,kun on tullut hankittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:49

Naisten bootsit, niitä pidän melkein joka paikassa, paitsi liikuntaa ja lenkkeilyä harrastaessani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 14:25

Kesällä mustat avo-tennarit ja talvella musta nahka-hevarit. Poikkeusta ei sallita XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 14:26

Yhdet kengät minulla on yli muiden, parhaat ja ainoat, nimittäin Eccon lenkkisandaalit, ne on niin hyvät jalkaan, että aina ne laitan, jos vain on mahdollista ! Otan mukaani ne Egyptiin, ja sielläkin käytän niitä joka päivä. Olenkin aikonut ostaa toiset samanlaiset, jos vain sellaiset löydän. Ne ovat kyllä vähän kalliimmat kuin keskivertokengät, mutta niin ihanat jalassa. Niissä ei ole kovia reunoja, niinkuin muissa kengissä, ovat kevyet kulkea ja tukevatkin jonkin verran jalkaa. Täytyy mennä Helsinkiin, siellä on Eccolla oma kauppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:10

vanhat purkkarit aina kun valvova silmä vältää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:50

Yleensä pidän lenkkareita,kesällä sandaaleja.Vähiten pidän korkokenkiä.Nuo varpaat ku on tottunu lenkkareis tilavuuteen ni on tuskaa pitää kapeita ja ahtaita korkokenkiä.Kylhä ne jotekute juhlis menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:27

Aika usein on ollut crocsit ja ei haittaa vaikka jalka kastuu kun ei ole sukkia.
Talvella usein kotimaiset Kuoma kengät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:05

Keväästä syksyyn Thaimaasta tuodut crocsit ja melkeimpä siitä kevääseen lenkkarit. Harvoin korkokenkiä pidän.