Minä ensi kevättä jo ajattelen tuon pihani kannalta, 2 kertaa kun rosvoja kävi koristeitani hakemassa tänä kesänä,

ja valvonta kamerat joita haluamme, tulee 2 viikon päästä vasta , ja vein loput patsaat varastoon, minun ideani olisi , maahan kaivetaan kuoppa , siihen sementtiä ja patsaat siihen, mutta kun ovat kipsisiä niin menevätkö rikki sellaisesta, ei ne kamerat varkauksia estä, näkisin vaan kuka käy pihallani, meillä on vitsi , ei työnteon päälle ainakaan ymmärrä , on syöttinä viallinen pensasleikkuri.

Lisätty: 28.08.2009 - 11:36

Ansa langat ei mitään auta,enkä voi sellaisia asettaa pikkuihmisten vuoksi, minulla on hyvä pesäpallo maila eteisessä ollut koko kesän, vaikka poliisit sanoivat että en saa sillä lyödä, kuka sen todistaa jos minä voroa hutkautan yöllä ja mailan kuljetan Aurajokeen, ja eikös tällaiset heikkomieliset saa vähemmän tuomiota.

Avainsanat: kipsi ja sementti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 11:05

Joo hyvä keksintö valaa ne sinne kipsiin. ei ne varkaat kovin helpolla saa enään niitä mukaansa. pitää olla sit suuret vehkeet millä niitä sieltä alkaa ierrottamaan. on se kummaa kun pitää toisilta varastaa pihaltakin koristeet. Mulla ei tulis edes mielenkään tollainen ilkivalta toiselle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 10:48

heh hee tuo onkin hyvä syötti, no jos siihen kipssin ekaksi porais jonkunpienen reijän ja isontais sit tarpeen mukaan , sitten kiinitäis laatan joka ois jo paksumpaa matskuu ja siihen sitten se juttu joka on kiinni sementis, meillä porattiin kipsiankkaan aikka isokin reikä eikä hajonnut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 11:06

Minä laittaisin paksun siiman kiertämään tonttiani ja niihin sitten pusikon suojassa olevaan siiman kohtaan sinne tänne isoja tiukuja roikkumaan. Eiköhän rosmot pelästy kompastuessaan tiukujen helinään ja minä herää sadatteluun. Ja sitten vain ovi auki ja sussari pihalle...
Mutta oikeasti. Oma koti on niin kullaskallis, että sitä haluaa suojelella keinoilla millä hyvänsä. Onneksi nyt sitten saatte ne kamerat, tarvitsitko niihin viranomaisluvan, vai saiko ne hankkia ihan ominpäin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 13:11

Laita poliisin kamppeita kuivamaan pyykkinarulle.
Jättimäinen koirankoppi saattaisi myös pelottaa joitakin. Sitä voi käyttää vaikka varastona, kun tekee avattavan kannen ja laittaa oveen verhon, ettei "koiran" tule vedossa vilu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:51

on se kun pihallaankaan ei ole tavarat turvassa.. hmph

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 00:15

Kyllä näköjään se on jokapuolella riesana..meiltä ei kyllä mitään viety,,mutta veljeni pihalta kyllä..