Oletko koskaan polttanut ns. Siltoja takanasi ?

Minä olen yhden työnantajan kanssa näin tehnyt , työnantaja ei olisi halunnut että työaikana käydään vessassa, ei minun rakkoni sitä tiedä, jätin tunnin palkan miehelle käteen ja sanoin näkemiin, hän kyllä pidätti minulta 2 viikon palkkarahat kun en ollut irtisanomisaikaa työssä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 11:31

tavallaaan.. jätin nuoruuden ja "pikkurikollisuuden", aikuistuin ja muutin totaalisesti elämäntapani:) sillat paloi kerralla, sillä kaikki entiset "kaverit" on taakse jäänyttä

Kysyjän kommentti

Hyvä sinulle varmasti, rehellinen ja hyvä vastaus, olet varmaan sinut menneisyytesi kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 10:11

Jos jotain on palanut, ne on rakennettu uudelleen.
Pari, kolmekymmentä vuotta pehmentää mielipiteitä puolin ja toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:15

en ole , aina on lämpimät suhteet jäänyt, kun olen pois lähtenyt ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:31

Samoin kuin ciby,olen yrittänyt lähteä siltoja polttamatta ja pelihousuja repimättä.Yhteen firmaan,lähtiessäni lupasin itselleni,etten kus***kaan sinne päin,mutta menin vuosien kuluttua toiseen "laitokseen"samassa yhtiössä,ilman ongelmia ;-8

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:01

Enpä muista sellaista. Työpaikkani ovat olleet kait sen verran normaaleja ettei ole edes tarvinnut."hikeentyä".

Lisätty: 28.08.2009 - 13:06

Tuo on kyllä myös asia jota ei kannata tehdä eli "mitä taakseen jätttää sen edestään löytää" - sen saattaa joutua toteamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 11:01

En ainakaan tietämättäni. Kaikki kariutuneissa yhteiseloissa olleet sanovat vieläkin terve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:40

Minä olen päinvastoin rakentanut siltoja työkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 11:50

Sillat ovat ehjiä minun jäljiltäni. Ei ole koskaan mennyt napit vastakkain niin pahasti, että siltoja olisi tarvinnut poltella. Hyvä näin, ei tarvitse katua mitään puolin eikä toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:08

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:45

Teräsbetonista tuli sillat tehtyä, en ole kaikkia käynyt katsomassa ovatko palaneet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 13:17

En harrasta polttotouhuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:51

en oikeazstaan kuin kerran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 14:29

En oikeastaan. Viimeiselle esimehelleni tein kyllä pienen ojennuksen. Mutta siltoja en polttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 00:21

Olen kyllä tullut hyvin pomojen kanssa tomeen..ja saanut käydä vessassa kun on ollut tarve..Olin silloin liiealalla..olisi varmaan asiakkat vähentyneet..jos olin tehnyt tarpeeni housuhin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:32

Työelämässä en koskaan sillä se voi kostautua vielä vuosienkin päästä ja vaikka toisessa kaupungissa. Nuoruudessa oli sellainen "kaveri" joka haukkui kaikki aina selän takana ja kasvotusten olivat jutut aivan erilaisia. Lopetin yhteydenpidon totaalisesti jo vuosia sitten ja en varmasti tule ottamaan häneen enää koskaan yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 18:23

En ole polttanut siltoja takanani. Mutta olen kylläkin polttanut siltoja edessäni, takassani. ;=))