Taas on paljastunut lapsen kidnappaus ja raiskaus ja vangitseminen 18 v! Hirveää! Nämä ahdistaa jokaista äitiä.... olen vihainen!

Miksi ihminen on peto lapselle? Kannatatko kuolemantuomiota? Itse jo kannattaisin lapsiin kohdituneissa rikoksissa. Ehkä se vähentäisi niitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 09:56

Kauheita rikoksia ne ovat ja paha mieli tulee, mutta en ole kuolemantuomion kannattaja ollenkaan, ei kukaan toinen voi tuomita toista kuolemaan, vaikka se rikollinen olisi ihmisiä tappanutkin ja vaikka mitä pahaa tehnyt, ankaran toisenlaisen rangaistuksen antaisin, pieni koppi , ei valoa , vähän ruokaa ja loppuelämä sellaista, monta kertaa se teloitus on liian helppokin rikolliselle , minä antaisin kärsimystä.

Kysyjän kommentti

Oikein!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 09:29

Niin... noita tapauksia on varmaan maailmalla paljon. Kun liikkuu Euroopassakin on lentokentillä esillä kadonneiden lasten kuvia ja kun ei ole kyse aikuisesta, on joku "paha voima" ollut asialla. Hirvittävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 09:43

Minkähän tulos tuo tuollainen käyttäytyminen on? Väkisinkin tulee mieleen tällaisen ihmisen lapsuus ja nuoruus jossa kaikki ei ole ollut kunnossa. Mutta oli miten oli, joka tapauksessa en voi antaa ymmärrystäni tuollaisille ihmisille. Ei sitä aikuinen pysty edes ymmärtämään millaiset traumat pieni lapsi tuosta saa. Eihän sellainen pysty vielä siitä puhumaan saati sitten käsittelemään omissa pienissä aivoissaan.
Karmein mahdollinen rankaistus tuollaisille ihmisille, liian paljon on näiden päitä silitelty. Aina löydetään lieventäviä asianhaaroja noissa jutuissa. Ja silloin tekijä onkin suurempi uhri kuin itse uhri. Törkeää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:54

Joo kyllä tämä on aivan kamala juttu kun kuuntelin uutisia aamulla. miten on voinut lapsi juoutua sellaisen ihmisen käsiin ja hyväksi käytetyksi. ja sit vielä lapsia tekemään jollekin tollaiselle ihmiselle. Olis aivan kauheeta jos tämmöinen tapahtuisi omalle tyuttärelleni joka on myös nyt 11 vuotias. Niikuin tämäkin tyttö joka joutui tollaisen ihmisen käsiin. En tiedä mitä nyt ajattelen mutta kyllä ihminen on raaka toiselle. ihan kuin ei olis tunteita toista ihmistä kohtaan lainkaan. Mistä tietää miten lapsi on kärsinyt kun ei ole nähnyt vanhempiaan ollenkaan. vaan ollut jonkun vieraan kanssa joka vielä käyttää hyväksi. VOI KAUHEETA MITÄ TÄMÄ ELÄMÄ OIKEIN ON KUN JOKU TEKEE JOTAIN NOIN KAMALAA. EI muuta kuin munat pois ja linnaan koko ukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:55

Tuollainen on niin kamala asia, että mikään rangaistus ei sitä hyvitä.
Silti tuokaan teko ei ole pahinta, mitä lapsille tehdään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:06

Aivan kamalaa. :/ Alkaa oikein ahistaa ja suuttuttaa tämmöset uutiset.

Ehkä sellainen ihminen joka tekee pahaa lapselle, ei tajua että tekee väärin.. Hirviöiden omasta lapsuudesta varmasti heijastuu jotain kamalia vääryyksiä. Tälläisissa tapauksissa kannatan jopa kuolemantuomiota.

Suomessakin jos käy näin hirviö joutuu olemaan vain korkeintaan 12 vuotta vankilassa, mitä hemmettiä sekin on?!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:14

en ymmärä, mitä tuollaisilla ihmisillä oikein on pääsään, ei ainakaan järjen hipusiakaan .. saa nähdä milloin nuo kaapaukset leviää tänne kotosuomeenkin ja saa lapsensa tähden pelätä, jos hän tulee vaikka koulusta on joku hullu jo jossain kohtaa kaappaamas.. ihan järkyttävää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:26

Meni väärin? Se 18 vuotta sitten siunailtu tapahtuma selvisi!

Lisätty: 28.08.2009 - 12:49

Kaippa jenkeillä Kaliforniassakin on lakipykälät joiden mukaan tekijä saa tuomionsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:09

Kaameeta!Ei ku nirri pois vaan.Tai vähintään vehkeet ja loppuiäx lukkojen taa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:09

joo ehkä se olisi hyvä rangaistus

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:53

en kannata kuoemantuomiota..ja mietippäs lapsia jossain kauempana, mitä joutuvat kärsimään aikuisten takia, ja mitään rangaistusta ei anneta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 14:49

Maailma on paha paikka liian useille lapsille ja aikuisillekin, ensin täällä tehdään sairaita ja sitten sairaala.... Telkien taakse, pakkotyöhön laittaisin tällaiset rikolliset. Eristäisin yhteiskunnan ulkopuolelle, ei kotakteja kehenkään, samanhan teki toiselle... ei kirjoja, eikä televisiota, ei mitään !!!
18 vuoden ajan rikostaan pyörittänyt ROISTO ansaitsee kaikkein kurjimman rangaistuksen loppuelämäkseen, ei ymmärrystä ja paapomista, vaan kovaa loppuelämää työssä, jossa voisi jotenkin hyvittää lapselle tehdyt hirmuteot. Lapsi, nyt jo aikuinen tulee tarvitsemaan loppuelämänsä terapiaa ja muuta tukea. Pakkotyöllä olisi voitava kustantaa kaltoinkohdellulle henkilölle edes hiukan kohtuullisempi loppuelämä.