Minkälaiset häät haluaisit? Tai minkälaiset häät sinulla oli?

Jälkinmäiseen vielä lisäkysymys, että vastasivatko ne unelmiasi?

Avainsanat: häät unelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 09:02

Ekat hääni olivat hyvin pieni tilaisuus, jonka jälkeen lähdimme suoraan häämatkalle. Jos joskus avioidumme nykyisen mieheni kanssa, haluan häistä tilaiusuuden, jossa on paikalla vain meille läheisimmät ihmiset. En ole koskaan haaveillut isoista prinsessahäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 09:04

Kyllä hääni vastasivat "unelmiani".. En ole koskaan ns unelmoinu isoista häistä, kermakakkuunelmamekosta ja päivästä rinsessana.. huh huh. Ihan menin naimisiin ex-mieheni kanssa maistraatissa, siisteissä housuissa ja paidassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 09:13

Vaikka haluaisinkin niin ei taida tulla enää. Ensimmäiset ja ainoat olivat miehen kotiväen kanssa juodut kahvit ja ilma oli erittäin loskainen ja maa musta. Anopin navettasaappaissa piti käydä ulkohuussissa tarpeilla. Elettiin joulukuuta silloin n. 30 vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:32

70 luvulla oli ihan kivat "nuorisoseurahäät" ihmisiä noin 300 ja pitopalvelu tarjosi kahvita ym.. kiva muisto. En muuttaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:38

Meillä oli 110 hengen häät , ruokatarjoilu, kahvi ja kakku, vahvaa boolia ja hyvä orkesteri, ja tuli muutamalta mieheltä kehumista : oli hyvät häät kun muistais vaan ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:59

Meillä oli kirkko häät vuonna 1981 kesäkuussa 27.6 mieheni entisellä kotitilalla. vihkiminen oli jämsän kirkossa ja vieraita oli paljon. Odotin ensimmäistä tytärtäni joka on nyt 27 vuotias täyttää tammikuussa 28 vuotta. muistoihin jäi nämä häät tosi hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 11:02

Kahvikestit lähisukulaisten kanssa. Eivät oikein vastanneet unelmahäitä, mutta sellaisia en halunnutkaan. Ainut toiveeni oli päästä kävelemään kirkon käytävää alttarille, ja se toteutui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:34

Maistraatissa pormestarin edessä,ystäväkaveri vihelsi koko Mendehlsonin ja se siinä.Nyt JOS!! menisin,haluaisin aikuiset häät,vihkiminen jossain ihanassa paikassa,meren rannalla,aaltojen tehdessä tunnelmansa ja sademetsän lintujen kirkuna taustalla,pieni joukkio lähinnä todistajat(jos tarvii)joku lakimies(poppamies?),nyt tuli tämmöset mielikuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:10

jossain esim floridan hiekkarannalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:56

Kreikassa haluaisin mennä naimisiin, jossain kukkulalla, kirkkohäitä tosin en saa, vaikka haluaisinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 20:18

Meidän häät olivat tosi pienet. Kaksi todistajaa.Pappilassa vihkiminen jonka jälkeen menimme todistajien kanssa syömään n. 50 km:n päähän hotelliin