Pidätkö syksystä?Jos niin miksi?

Minusta syksykesä on ihanaa aikaa.

Avainsanat: syksy kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 07:15

Kyllä elokuun pimenevissä ja usein lämpöisissä illoissa on oma hohtonsa,mutta etenkin se on parasta syksyssä kun pääsee sienimetsään.Voi sitä ihanaa tuoksua sateen jälkeen :)

Kysyjän kommentti

Syksy on sadonkorjuun aikaa,siksi niin mukavaa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 07:15

en ku on liian kylmä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:15

Pidän syksyn väriloistosta.Sisällä ollessani pidän siitäkin,kun mrysky raivoaa.Mahtavia nuo luonnonvoimat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:18

Kyllä tämä vielä on mukavaa, mutta kun puista on lehdet karisseet ja aina sataa ja on pimeää niin kyllä minä kärsin ja ajattelen että turha vuoden aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:20

ruska, sadonkorjuu sekä ei niin helteiset ilmat, olen liian kuumaverinen (= hiki )kesän helteisiin , joten hieman vilpoisemmat, mutta aurinkoiset kelit ovat minua varten...ja ne ovat syksyllä yleensä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:20

No en mitenkään vihaakaan, mutta en voi sanoa myöskään rakastavani sitä. Vuodenaika siinä missä muutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:57

Kirkas ja kuulas, mutta ei vielä kovin kylmä syyssää on kaunis ja silloin on mukava liikkua ulkona luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:25

Pidän syksystä. Ilma raikastuu ja syysillat tuoksuvat niin kauniilta, jos niin voi sanoa. :) Ruska on upeaa. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 09:09

En oikein pidä sillä se teettää paljon kipeää tekevää työtä. Mutta kohdevalojen sytyttäminen sisällä ja ulkova palavien aurinkokennojen palo (toistaiseksi) antavat ihanan tunnelman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:36

pidän siishen saakka kun on vielä valoisaa, ruska ja koht lämmintä. Mutta sitten loka marraskuu.. yök

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:05

En ole syksy ihminen lainkaan. Olen paljon väsyneempi ja en saa aikaan mitään niin paljon kuin keväällä ja kesällä. pimeä aika on ankeaa aikaa. Lääkärini siis erkoislääkäri on sen minulle kertonut että syksy on sinulle vaikeaa aikaa. mutta kyllä sen olen huomannutkin että näin on. täytyy vaan yrittää jaksaa eteen päin mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 10:56

Satoisuutensa vuoksi pidän syksystä, mutta en muuten. No jaa, pimeyteenkin on kiva kääriytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 13:20

Kyllä.Sato.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:57

No ruska on ainakin kaunis,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:59

Syksy on kaunis, niin värikylläinen pehmeällä tavalla. Tuntuu hyvältä heinäkuun väsyneen vehreyden jälkeen.Onneksi on monta vuodenaikaa.Kesäkuun vehreys on piristävää ja mieltä kohentavaa, mut jo heinäkuun lopussa kaikki hieman väsähtää, siis luonto, ja siihen liittyy jonkin näköinen kuulas, kostea apeus, joka ei jaksa enää tuntua aidolta kesältä.Selkeä taitekohta, jonka pelastaa syksyn huikea värimaailma.Sitten kun lehtiäkään ei ole ilonamme, palavat kynttilät antamassa valoa elämään ennen jouluhössötyksiä.Kunpa se aika oliskin yhtä rauhaisaa kuin alkusyksy.Monille alkusyksy voi olla inspiraation aikaa.Itsellänikin joskus.Kuka haluaa alkaa harrastaa mitäkin jne. Ei tarvitse miettiä säätä, koska kaikki tietävät mihin varautua joka tapauksessa.Syksyllä voi myös rauhoittua. Ja kuinka ihanaa on lukea jotain mieltä kuohuttavaa, kun sade ropisee.Siitä minä pidän erityisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:48

Lapselle saa taas laittaa kuravaatteet päälle eikä se ole kenestäkään kivaa. Sopivien vaatteiden pukeminen myös haastavaa koska päivälämpötila voi vaihdella aamun nollasta päivän +20 asteeseen. Jotenkin syksystä tulee mieleen se että kesä on kuollut, ja se on ikävää.