Huomenta napsuun,,Mitä tekemistä tänään mielessä?

Minä otan nyt polkupyörän alleni ja tulee 18km hyötylenkki,,kun menen siivous-keikalle.Kiva päivän aloitus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 07:09

huomenta. just lähdössä kouluun, sit pitää jakaa lehdet, käydä treenaamassa ja illalla on koripallo harjoitusottelu

Kysyjän kommentti

Oletpa reipsa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 07:09

Hyvää huomenta sinullekin, minä menen aamupäivällä ostamaan lisää kukkasipuleita ja sen jälkeen niitä maahan tökin, ja syksyn pihatöitä muutakin teen, mutta jos alkaa satamaan niin olen koneella vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:10

Huomenta! Tänään aion suunnistaa kirpparille ja katsella siellä oikein ajan kanssa.Eilen on siivottu ja valmista ruokaa on jääkaapissa joten sen suhteen ei ainakaan mitään kiireitä.
Lähden itse liikkeelle kunhan lapsonen lähteepi opintielle :)

Mukavaa päivää sinulle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:11

Lähden ystäväni kanssa katsomaan,tarjoaako lähimetsä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:12

Hyvää huomenta liisukka ja kaikki muutkin napsuttelijat, täällä jo töissä.... illast odotan rentouttavaa sohval löhöilyä rankan työviikon jälkeen..
Mukavaa pyöräily/työkeikkaa siulle, muista myös rentoutuu illemmal:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:16

liisukalle oikein huomenta kuin myöskin koko napsu poppoolle, meille tulee yökyläläisiä , ruokaa laittelen marja-aineita , eli mustikkaa ja vattuja poimien, joskos löytyis muutama kanttarellikin niitä tuolt metsästä käväsen hakemassa , no marjat menee piirakkaan ja kanttarellit tai muut sienet alkukeittoon..että emännän hommia ois taas tiedossa..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:22

Kouluun puoli yhdeksäksi. Tänään vain neljän tunnin päivä (luojan kiitos!) ja sitten koko loppuilta vapaata kun kuoroharjoituksetkin peruuntuivat. Ei mitään ihmeellistä vielä suunnitteilla, saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:24

Huomenta =)
Pitkä päivä töissä edessä. Hyppään kohta autoon ja ajan 20 km sit se alkaa . . .
Tuote-esittely pv ja tavaraa tulee älyttömästi, ihmetellä täytyy, että kaikki menis ja meneehän ne kun ottaa asennetta ja iloista mieltä mukaan repullisen. Illalla kotona klo 19 tienoilla, niin eipä siinä enää kummosia jaksa / ennätä puuhastaa.
Ehkä hieman Napsuilua ja saunanlämmitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:27

Huomenta liisukka ja muut napsulaiset! ^^

Tänään ajattelin käydä kirjastossa haaveilemassa ja olla vain. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:00

Tänään on huilipäivä.
Teen lisää polttopuita levätessäni. Lenkille en jaksa lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 09:07

Paljon oli mielessä, mutta ne muuttuivat juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:37

kotonapa tänään aikalailla oleskelen kun noit koiranpennun kattojia virtaa tänään enemmänkin.. pitää tässä ensin vähän siivoilla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:05

Huomenta Napsut!
Edessä siivous-urakka,ainaskin imurointi,käytävä hankinnoilla vähän erikoiselintarvikkeita,edessä dinnerin valmistus huomiseksi ja muutenkin alustavaa toimintaa.Tämä lähtee muistilapun ja kynän kanssa liikenteeseen,Nishiki vie ja saan monta asiaa hoidettua,sen sijaan,että istun raitsikoissa ja vaihtelen linjalta toiselle!
Ei tämän kummempaa,mutta suunnittelemalla etukäteen luulen säästäväni aikaa ja itseäni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:07

no eipä ole ihmeitä suunitteilla tälle päivälle. Jos jotain pientä tekemistä keksisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 10:54

Näyttää vähän siltä että ihmettelen vaan mitä tekisin. Kaupassa on käytävä hakemassa kisulille pöperöä. On taas niin kronkelilla päällä että mikään ei kelpaa mitä annan. Illalla telkkua katselen ja siinähän se päivä sitten olikin. Ei kun maaten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:57

ei mittään sunnitelmia vielä.