Millainen sää on loka- marraskuussa? Sataako paljon? Kylmää? Hotellien lämmitys?

Avainsanat: sandanski bulgaria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2008 - 09:03

lämpötilat keskimäärin 16 -20 , ei alle 10 on ollut jopa 30
tilastojen mukaan joka kolmas päivä on pilvinen, osa näistä on sadepäiviä

hotelliesitteistä parhaiten selviää nuo lämmitysjutut

Lähteet:
www.wunderground.com/history...arend=1993

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2008 - 16:31

Sain juuri postikortin,lämmintä on,mutta hotellien taso on aika heikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2008 - 16:38

Venäjällä on "normaalia" laittaa termostaatista lisää lämpö silloin kun asiakas menee huoneeseen. Olemme kokeneet sen. Yöllä oli 20 c astetta pakkasta. Oli hieman viileä yö. Vasta aamulla kysyivät oliko kylmä yö. Vesku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 12:14

Sandanskissa laadukkaita ja edullisia hotelleja aivan ydinkeskustassa, ei edes keskitalvella tarvitse palella!
Syksyn lämpötila vaihtelee paljon. Viime lokakuun alussa oli n.20c ja aika paljon satoi, vastaavasti marraskuun alussa oli sateetonta ja oikein lämmintä.