Löytyykö pakasimesta aina tarjottavaa jos tulee yllätys-vierata?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 07:01

kun asutaan täällä takametsässä , tai kalliolla , niin täällä pitää olla kaikkea .. varalta , ja minä hampsterina olen kova varmuudenvuoksi hamstraamaan, jotta jos yllätys vieras päättää jäädä vaikka pidemmäksikin aikaa , me emme ekaks ainakaan nälkään kuole ...kaikkea löytyy ..

Kysyjän kommentti

Ole hyvin varutunut..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 01:01

Miulla on niin pieni pakastin, ettei sinne mahdu mitään yllätysvieraille. On miulla keksejä heitä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:11

Aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:15

Kahvi ja korput saavat luvan kelvata.
Useimmiten laitan kuitenkin jotain suolaista leivän päälle. Graavilohi on herkkuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:24

Toivottavasti ei pärmää ylläreitä,mutta kaupat nurkilla,pikkupakastimessa ei yhtään vierasvaraa ei silti ei ystävävaraakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 05:20

Ei mitään ole vieraille meidän pakastimessa, minä syön ne aina pois, eli minulla on ns. säilyvyys ongelma, mutta kauppa on lähellä ja saa haettua sieltä jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 06:52

Tähän olen pyrkinyt,mutta jostain syystä se ei aina oikein ota onnistuakseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:09

Ei ole vierasvaraa pakastimessani,se on täynnä marjoja,mutta munia ja jauhoja on aina kotona pyöräytän äkkiää kääretortun niin on taatusti tuoretta tarjottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:09

ei löydy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:26

Aina löytyy jotain, ainakin pakaste taikina, joko muro tai suolainen, siitä nopsasti pyöräyttää kahvipöytään tarjottavaa. Ja jäätelöä löytyy aina =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:31

Eipä taida löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:05

Paistovalmiita leivonnaisia löytyy aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 09:06

Juuri tuon huonon paistamistaitoni takia on aina varalla suolaista ja makeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:23

Meille kaupunkilaisille ei tule yllätysvieraita. Joku naapuri saattaa tulla (harvoin) kysymään jotain asiaa liittyen esim. taloyhtiöön mutta silloinhan ei oel kyse vierailusta eikä tarvitse tarjota mitään.
Maallakin on tapana soittaa jos pistäydytään naapurissa tai sitten naapuri on iltakävelelyllä tms. ja poikkeaa juttelemaan jos ollaan ulkosalla mutta ei slloinkaan tarvitse mitään tarjota.
Vieraat kutsutaan ihan tarkoituksella ja silloin on tietysti asianmukaiset tarjoilut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:37

Ikävä kyllä ei aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:10

Ei aina kyllä löydy jos ei ole muistanut ostaa mitään varalle pakastimeen.Mutta täytys kait pyrkiä hommaamaan sinne jotakin vieras varaa. On hankalaa jos ei ole mitään tarjottavaa kun tulle yllättäviä vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 10:49

Ei ole mitään varalla. Vieraat tuovat eväät tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:57

Ei nyt ihan aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:50

Kyllä löytyy, aina on jäätelöä, pullaa ja pitsaa.
Se on sitten toinen asia tarjotaanko sitä aina...