Jos saisit ne klassiset kolme toivomusta,mitkä toteutuisivat,mitä toivoisit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 06:57

Kyllä minä kanssa toivoisin ensimmäisenä rahaa..moni asia helpottuisi sen myötä.
Saisi kaikki velat maksettua pois ja auttaa hieman läheisiänikin..
Toiseksi terveyttä ja pitkää ikää itselleni ja läheisilleni..
Mitähän kolmanneksi..? :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 00:24

Terveyttä, hyvää onnea elämään ja nopeaa kivutonta kuolemaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:14

Terveys,terveys,terveys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:15

No, silläkin uhalla, että kuullostan rahanahneelta, vastaan rahaa. Maksaisin omat ja sukulaisten velat pois ja antaisin hyväntekeväisyyteen. Ei tarttis enää tehdä töitä, vaan voisi käyttää kaiket päivät vaikka tehden hyvää muille.

Toisena toivoisin terveyttä eli saisin myös kaikki jo olemassa olevat krempat pois.

Kolmantena toivoisin hyvää ja tervettä ihmissuhdetta, miestä jakamaan lopun elämän kanssani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:35

Hyvät ihmissuhteet ja terveyttä.
Kolmatta täytyy jo vähän kakistella. Maailmanrauhaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 06:04

Terveyttä minä ensin haluaisin, sitten paljon rahaa ja sitten 3 toivomusta lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:12

rahaa, ja että asiat ois paremmin esim. afrikassa ja hmmm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:37

terveyttä, nyt tuota 3 millin lottovoittoa , jolla maksaisin lasteni asuntolainat ym lainat , antaisin heille myös roimat taskurahat ja maksaisin ne verot niistä antamisista myöskin sitten, kyllä toivoisin kans kivutonta pois menoa , sitten n. 30 v. kuluttua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:31

Kahdella ensimmäisellä toivomuksella toivoisin kaikkea hyvää ja mukavaa, terveyttä yms. itselle ja muillekin, sillä kolmannella toivomuksella toivoisin sitten taas kolme uutta toivomusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:35

vaurautta - että voisin maksaa perheen velat pois ja ehkä voisin matkustaa jonnekkin

terveyttä - polveni jotenkin maagisesti parantuisivat

ja että saisin nähdä kuutti vauvan livenä! <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 08:58

Rahaa, rahaa ja rahaa. Ensimmäisellä hoitaisin erään henkilön raha-asiat, toisella laittaisin itseni kuntoon ja kolmannella hieman nauttisin läheisteni kanssa elämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:41

ilman terveyttä ja elämää.. ei tee millään muullakaan mitään. Eli terveys, lasten ja lastenlasten terveys ja työtä kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 10:42

Rahaa ja jos sitä saisi ekalla toivomuksella, niin sitten tietäisin vasta mitä ne kaksi muuta toivetta olisi. Rahasta siis kaikki kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:59

Rahaa,rahaa ja onnellisuutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:43

Pois nämä pienet kivut, mummonmökki ja perunaa (vois olla järvenrannalla), kohtuullisesti rahaa lopuksi elämääni (liika raha tuo vain stressiä. Tuliko enemmän kuin kolme?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:09

Toivoisin jälkikasvulleni hyvää elämää, äidilleni kivutonta ja onnellista loppuelämää ja sitten kolmaskin toive olisi jo toteutunut eli voisin huokaista onnellisena.