Viihdytkö paikallisessasi?

Minähän en aikaa moiseen itse tuhlaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 00:18

Ihan nois lähikuppilois en viihy.Täytyy muutama kilometri pitemmälle mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 23:58

Ei kyllä tule käytyä..ystävät löytyvät muualta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:13

En todellakaan. Oma koti kullan kallis, ravintola vielä kalliimpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:29

Niitä on useita eikä ole mielenkiintoa sitä orinää kunella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:16

Eipä ole ollut asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:33

Kuuloetäisyydellä paikallisten olohuone,aniharvoin,muistaakseni edellisen kerran ennen tupakkakieltolakia,polttamassa yhden pikkusikarin ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:44

Viimeksi piipahdin kymmenisen vuotta sitten kääntymässä.
Terassikäynnistä on viitisen vuotta. En ole siis oikein hyvä asiakas heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 05:29

Minulla on varmaan 10 vuotta aikaa kun olen paikallisissa käynyt, totesin että eivät ole ainakaan minun paikkojani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 05:54

Olen käynyt katsomassa ja meilläpäin öristään på svenska.
En osaa moista murretta niin en viihdy.Turhan pitkä kävely matkakin sinne, varsinkin kotimatkaa ajatellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:13

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:28

ei tule käytyä , kuin ani harvoin , olemme sauneet täälä 9v niin 3x .. viimeksi käväsin jollain 08 messutapahtumassa , tuttujen kans höpöttämässä ja yhden pienen olusenkin siinä otin , sen paikan nimikin on kivasti putka....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:39

Noup.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 08:55

Vaikka en itsekään kummenpi ole, niin silti ne örvelöt ovat minulle liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:45

en todellakaan käy.. olen vissiin näimattomana käynyt ravintelissa viimeksi. Mutta lavatanssit on eri asia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 10:32

En viihdy, ja siksi pääsi menemään yli kymmenen vuotta käynnistä, kunnes pölähti vieras minulle joka halusi nähdä sen paikan. Niinpä käväisimme siellä viime viikolla. Samanlainen oli kuin ennenkin. Jopa samoja örveltäjiä oli paikalla. Oletin heidän jo kuolleen siihen viinan latkimiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:53

Mikä se on, ei aavistustakaan.
Jaa.. kun lukee alapuolella olevaa tekstiä, sehän on lähiräkälä.
Ei, meidän kaupunginosassa ei sellaisia ole, yhden tiedän ja se on suhteellisen lähellä. Kultuuripersoonat näyttävät istuskelevan kesällä pienellä terassilla.
En käy kaljakuppiloissa, ainoa kesäterassi jossa joskus pistäydyn on Strindberg espalla, teen sinne treffit joskus tuttavian kanssa. Se tarkoittaa yhtä valkoviinilasillista... ruokaravintoloissa käydään kyllä mutat niihinhän ei kaljoitetelijoilla ole pääsyä.
Lähikapakoiden suhteen en kuulu kohderyhmään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 14:00

kyllä viihdyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 15:18

Muodon vuoksi tuossa ainossa sellaisessa pistäydyn, mieheni seurassa, etteivät vain luule, että karsastaisin jotenkin, mutta en viivy kauaa.Yhden juoman verran ja sitten pois, kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:16

En käy juuri koskaan kevät tai kesäaikaan. Joskus pimeän vuodenaikaan saatan piipahtaa pubissa, mutta huomaan yleensä nykyään vain sen miksi mun ei tarvi siellä käydä. Tiedän että se on monille ainoa paikka,jossa tavata muita ihmisiä.Hyvä niin. Vielä työelämässä olevana en kaipaa sitä kovinkaan usein.