Onko tapahtunut mitään ihanaa,mitä et ikinä unohda??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 07:01

Lapseni syntymä ja tietty hääpäivä lapsen isän kanssa joita en tule koskaan unohtamaan :)
Tosin emme ole enää yhdessä,mutta tuo päivä oli ikimuistoinen ja täynnä yhteisiä suunnitelmia tulevaisuudelle..ensimmäiseksi mainittu toteutui <3

Kysyjän kommentti

Kiito kaikille ..oli vaikea valita paras..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 23:56

Kaxi poikalasta olen lahjaksi saanut.Nyt jo "aikuisia miehiä."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:13

Poikani syntymä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:18

Kaikki ne rakastumiset ovat ikimuistettavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 06:02

Kyllä se on ollut nuo lasteni syntymät ja ensimmäisen lapsenlapsen saaminen , silloin tirautin onnen kyyneleitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:31

lapseni syntymät , mieheni ekatapaamisen , kakki ihant vuotemme yhdessä rakkaani kanssa , lapsenlasten syntymyt , heidän kasvunsa , joka tapahtuu ihan liian nopeaa, nytkin jo vanhin 13v , just oli 3v .. iik minin tää aika kuluu ..:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 08:54

Lasten ja lastenlasten syntymät. Varsinkin ensimmäisen jonka synnytyksessä olin mukana.
Ja pikku Idan halaus kun pitkästä aikaa näimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:11

Paljon on tapahtunut miellyttäviä asioita elämäni varrella, niitä ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen, on niin erilaisia asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:46

yhdyn Maaritin sanoihin ja tämä kesä on ollut ihana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:19

Kyllä neljä lasta mitkä olen saanut. Ne ovat mieleen jääneet minulla. sit on omat häät niitä en unohda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 10:27

Kaikkea pientä ja suurta ihanaa. Jos ne riviin laittaisi, tulisi aika pitkä rivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 14:01

Kyllä ,parikin asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 14:58

Tietysti sen ensimmäisen lapsen saaminen on ollut pakahduttava kokemus, muistan, kuinka tunsi aitoa äidin ylpeyttä jo laitoksella minua tuotaessa pois synnytyssalista. Minulla oli tyttö !
Toisen kerran tunsin ylpeyttä ja tyytyväisyyttä muuttaessani maaseututyöpaikastani kaupunkiin töihin. Jätin taakseni ahdasmieliset maaseudun "kyttääjät" ja lähdin arvostettuun tehtävään Etelä-Suomen kasvukeskukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:19

Kaikki ne ihanimmat asiat taitavat liittyä lapsiimme, ainakin meillä vanhemmilla.