Suosiiko onni rohkeaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 23:43

Anna Onnin tulla ja tunnin olla :-)

Kysyjän kommentti

Sanoitpa kivasti..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 23:53

Rohkee oon ollu,mut ei taida onni minusta digata.Hyvin mulla pyyhkii ilman onniakin onnex.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:20

Simca tonni, korjaamon onni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:18

Suosii arempaakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:34

Pannaas katsoen mites käyp??Sehän ei pelaa,joka pelkää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 06:17

Kyllä varmasti sitä rohkeaa suosii, arempi voisi puihin mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:44

meitin onni suosi molempia , serkuani ja minua , kun olimme marjametsässä, juoksi molempien luokse vahtimaan .. = kevennys ...toivottavasti suosis ens lauantaina vaikka minua ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:32

Uskoisin näin. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 08:52

Varmasti joitakin suosii. Kel onni on se onnen kätkeköön...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 10:22

Kiertänyt on kaukaa meikäläisen, mutta eipä sitä rohkeutta löydy sen vertaa että mainita vois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:22

Luulen uskovani että tämä olis totta. jos ei ole rohkea niin paljon jää saamatta sekä tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:29

Rohkea rokan syö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:57

Taitaa niin olla... mietin sitä jos en rohkea olisi,missähän silloin olisin. Muitakin ominasuuksia tarvitaan toki että "tiellä pysyy" mutta onnea pärjäämisessä on kyllä vähemmän kuin muita asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 14:01

kyllä mahdollisesti, niin kuin myös muitakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 15:03

Kyllä onni suosii rohkeaa ! Kannattaa pitää ensin silmät ja korvat auki, ja sitten lopuksi avata oma suunsa, niin onni pääsee lähelle. Näin minulle on käynyt. Vaikka äitini on minusta yrittänyt kasvattaa kilttiä tyttöä, sellaista arkaa ja vetäystyvää hiirulaista, niin ei minusta sellaista ole kuitenkaan tullut, vaan päinvastoin. Avaan suuni joka paikassa, ja niin on elämä vienyt, että tällä hetkellä olen onnellinen kaikkeen kokemaani ja aikaansaamaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:23

Rohkea saa olla mut harvoin hullunrohkea.