Miten suhtauudut ikääntymiseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 22:45

Niin paljon on tähän ikään jo joutunut hyväksymään, joten meneehän tuokin vielä. Rupsahdan rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 22:39

Rankkaa ja voin myöntää olevan ongelmallista sopeutua,pakkohan se,mutta rinta roddingilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:48

Niin kauan, kuin pysyn syhteellisen terveenä, se ei harmita kovin vietävästi.
Sitten kun se alkaa rajoittamaan elämmä, se ei ole kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:52

Sehn meille kaikille tapahtuu ja on luonnollinen asia eikä sitä vastaan voi tai kannata taistella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 23:19

Antaa tulla vaan. Olen valmistautunut siihen syntymästäni saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 23:30

Ikä opettaa jos ei muuta niin hiljoo kävelemmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:23

tyynen rauhallisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:25

Ei se pahalta tunnu..vaikka ikää tulee..hyvä vaan että tulee..voihan sitä olla mullan alla jo...Pitää nauttia mitä on jäljellä..ja elää täysillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:27

"Rupsahda rauhassa rakkaani mun". Vanhenemine kuuluu jokaisen elämään.Ite aijon sit joskus tulevaisuudes olla luonnollisesti vanha.Eli hiukset harmaantuu,kunto heikkenee ja ryppyjä tulee.En voi sietää ihmisiä jotka ei hyväksy sitä et vanhuus painaa,kuten monet julkkikset jotka värjää hiuksia ja käy kauneus leikkauksissa.Jos otetaan kaikkein ärsyttävimmästä päästä esimerkki (jonka olen jo kerran yhteen toiseen kysymykseen laittanu) ni Aira Samulin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:24

Kyllä tuo hyvin tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 05:48

Minulle tuli vuoden verran kestänyt paniikki kun 50 v alkoi lähentyä ja mietiskeli jo että elämä alkaa olla jo ehtoo puolella, mutta nythän minä elänkin parasta aikaa , opin sen vuoden aikana sanomaan ei ja käänsin arvot toisinpäin, ennen aina ajattelin lapsia ensin, opin itsekkyyden ja nykyään ajattelen itseäni ensin , minulla se lyhyempi aika on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:07

Minkäs sille mahtaa..en sen koommin ajattele koko asiaa vaan eleln menemään.Lapsen myötä vuodet ovat vaan alkaneet oikein vilisemään silmissä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:50

niin se elämä kulkee, ensin tänne synnytään, sitten ollaan vailla huolen häivää, teininä ne huolet ovatkin suuret .. pojat ym.. jutut , aikuisena luulee jo huliin kuolevan, kun lapset syntyy ja murehtii mitenkäs ne pärjää , missä sitten ovatkin , kun alkavat oman elämän ja saavat omat lapset on taas uusi huolen aihe ,mitenkäs ne pienet jaksavat , näin paljon kunon huolia ja vanhenee, niin jokainen ryppy on ansaittu ryppy mitä pärstästä löytyy , joten ylpeenä ne kannan enkä ravoilla niitä peitä...joten omalla ihanalla tavallaan on vanheneminenkin taidetta , niinkuin sanotaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:30

No ei sille mitään voi kun vanhenee. Vaikka kyllä joskus tuntuu että olispa vähän nuorempi. MUTTA VANHUUS EI TULE YKSIN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:53

Ikääntyminen on luonnollinen asia ja hyvä niin kauan kun terveys säilyy. Toki oman fyysisen ja psyykkisen hyvinvointinsa puolesta kannattaa tehdä jotain., ikääntyminenkin on silloin miellyttävämpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 14:03

ikääntyminen on ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 20:30

Ikääntyminen tuo valitettavasti kaikenmaailman kremppoja mukanaan. Mutta varmaa on , että vanhenemme ihan kaikki.