Harrastatko/oletko harrastanut jotain itsepuolustuslajia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 22:42

En ole muuta harrastanut kuin avannut tuon sanaisen arkkuni. Silläkin pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 22:43

Kuntonyrkkeilyä,mutta se ei ole itsepuolustusta.Meinasin mennä kerran krav magaan,mutta käännyin ovelta,kun olivat kaikki nuorisoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:51

Kuten Ida, puhumalla olen selviytynyt kaikista tilanteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:58

parii päivää sit kävin karatessa, mut se saa jäädä viimiseksi kerraksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 23:13

Tähän saakka olen pärjännyt, kiitos nopeiden jalkojeni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 23:17

Ei ole kiinnostanut puolustuslajit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:20

aikoinaan jopa kunnolla koulutettu, ei onneksi ole tarvinnut käytännössä käyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:59

kerran kun yks tyyppi yritti käydä käsiksi, en tiedä olikos sittenkään ollut toisissaan, vai pelleilikö vain, oli tuttu , niin vedin ekaks sitä käsilukulla täysillä päähän ja sit potkaisin kekelle housunhaaroja, no kaveri läx vesisilmis, myöhemmin kuulin , et oli pelleillyt vain, ois sit sen sanonut heti , ei ois tarvinnut hakata, mut jos nappaa yx kax kiini ja pelästyin niin , et oli sydis tulla, noin siinä käy ja ikää oli minulla 17v , jotta osaan ainakin puolustautua ..tuli koettua tuo taito ainakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:15

Olen kyllä nuorempana harrastanut useitakin lajeja. Olen kuitenkin sitä mieltä, että niitä itsepuolustuslajeja pitäisi harrastaa jatkuvasti, ainakin viikottain, että niistä olisi oikeasti hyötyä "tositilanteessa".
Oikeat, vakavasti noita lajeja harrastavat ja opettavat henkilöt kyllä poikkeuksetta välttävät tappelutilanteita vaikka poistumalla eli pakenemalla paikalta. Ainahan se ei ole mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:16

Olen nuorena käynyt viisi vuotta Taekwondossa. Ehdin saada vihreän vyön vyötärölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 14:03

judoa joskus nuorempana