Mitä mieltä olette Karhun metsästksestä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 00:03

Karhujen tappaminen kuten muukaan metsästys ei ole huvitappamista. Sillä säädellään etenkin petokantoja. Pohjois-Karjalassa karhujen määrä on kasvanut liikaa, eli metsästettävälle tasolle. Minultakin karhu on raadellut siellä jo kaksi lammasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 21:49

en pidä mistään metsästyksestä . Huvitappamista sillä nykysuomessa ei kenenkään tarvitse enää nälkäänsä tappaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 21:51

Siinä tapuksessa kun niistä on ihmisille ja kotieläimille vaaraa hyväksyn metsästyksen. Muuten juoskoon nallet rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:55

Hyväksyn jos karhu tulee kaupunkiin hortoilemaan eikä lähde suosiolla. Silloin voi lopettaa.
Toivottavasti pysyvät korvessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:01

En tykkää yhtään,että nalleja ammutaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 22:20

En pidä metsästyksestä, enkä varsinkaan vaarattomien eläinten metsästyksestä. Karhut ja sudet vielä ymmärrän, kun ne voivat olla vaaraksi ihmisille ja kotieläimille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 23:46

Saa vähentää, kuten hirviäkin, alkavat olla vaarana jo liikenteessäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:31

Luvalla saa kaataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 14:06

en pidä asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 20:26

En hyväksy mitään metsästämistä, noin vaan huvin vuoksi.Ajatella, kyyhkynmetsästys.Minkä ihmeen takia??Hirven ja-peuranmetsästys on aivan asia erikseen. Liikenne pitää olla turvallista.Ei tuo sorsastuskaan oikein ole mistään kotoisin. Siellä saatetaan metsästää ilman noutavaa koiraa. Sinne ne haavoittuneet jäävät tuskissaan kaislikkoon.Ei kukaan nykyaikana tarvitse ruokaansa ampua.