Jo on aikoihin eletty?

Joukko entisiä taskuvarkaita harrastaa erikoista hyväntekeväisyyttä Lontoossa. Noin 20 ex-voron ryhmä kiertää pistämässä salaa rahaa ihmisten taskuihin.
www.verkkouutiset.fi/index.p...;Itemid=13

Avainsanat: taskuvasrkaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 20:11

Pitääpä poiketa Lontoossa jos vaikka jotain kerrankin sais.

Kysyjän kommentti

Käymätön paikka on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 19:43

Luin tästä asiasta iltasanomista,ovat tulleet katumapäälle ja koittavat tällätavalla hyvittää tekojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 20:05

Minäkin löysin kerran viitosen takkini taskusta. Olisivatkohan vorot senkin sinne kätkeneet ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 20:45

Sopisi mullekin jakaa rahaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:05

Sieltähän samalta saarelta on vanha,kunnon Robin Hood,jätkät soveltavat "robinhoodismia"jakelemalla taskurahoja,kliffaa hei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:14

Kiva kun joku sujauttaisi rahaa taskuun..kunnon summan..olis kiva yllätys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:24

Joo kivalta kuullostaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:32

Hah, voisi tulla minun ohitsenikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:59

No jo on tosiaan aikoihin eletty. Olisi kiva löytää rahaa pusakan taskusta. Kaikkea ne Engelsmannit keksii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:34

meidän kulmilla pikkupojat olivat löytäneet jostain kuljetuksesta pudonneen kartongin kortonkeja, kun eivät muuta käyttöä keksineet, ujuttivat kaupungilla tätien ostoskasseihin niitä pienissä erissä, siitäkin nousi melkoinen mekkala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:35

Milloinka Katainen keksisi moisen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:10

hehee.. no onpas hyvä, et on tulleet katumapäälle , miloinkas nuo muiden kaupunkien tyypit alkais samaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:05

heh hyvä homma