Sukututkijanapsut,ovatko isäni serkun lapset minun pikkuserkkuja?Saan uusia sukulaisia siinä tapauksessa,kaksi!!

Lisätty: 27.08.2009 - 21:08

Nämä uudet pikkuserkut ovat ilmestyneet elämääni vasta muutama vuosi sitten,ovat
aikuisia +20v,aidot jamaicanfinnish kaksoset!!Aion jonain päivänä mennä Torontoon visiitil
mutta heidän äitinsä(mun isän serkku)vierailee joka toinen vuosi Suomessa;onneksi hän on sukurakas ja jo nyt mulle rakas ihminen!

Avainsanat: uusia sukulaisia!! isäni serkun lapset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 18:29

Ovat pikkuserkkujasi, ja varsinkin oikein pikkuja, jos ovat vasta tulleet sukuusi ! Onnea vaan !

Kysyjän kommentti

Kiitos,meni kait niin päin et minä tulin sukuun,kun olin pitkään poissa,meidän tiet mun isän kanssa erillään,mutta kun mun äiti kuoli,lähenimme taasen;olen ollut aina isän tyttö;ja viimeiset vuodet isä oli vaan mun,mutta valitettavasti ei onnea kestänyt kauaa...joten muutama vuosi sitten.mun isän serkku(tämä Irja Torontosta)ilmestyi mun elämään ja siitä nyt iloitsen ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 17:42

Niinhän tuo männöö ja on on ne äidin serkun lapset samalla tavalla.

Lisätty: 27.08.2009 - 17:54

Luehan Nenni tuo Wikin juttu uudelleen!

Onpa joku sukututkija jäljittänyt samalle kylälle tämän mihen juuret ja olen päätynyt samansukuisen miehen tyttöön kantaäitinäni samalta kylältä 10 sukupolvea sitten.
uberkuul.wordpress.com/2006/...a-juvalta/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 17:48

Wikipedian mukaan jos nyt oikein ymmärsin, että eivät ole sinun pikkuserkkuja.

fi.wikipedia.org/wiki/Pikkuserkku

Lähteet:
Wikipedia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 17:53

Serkusten lapset ovat keskenään pikkuserkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 18:22

Heitähän he ovat ja niinhän sinulle tulee käymään. Onneksi olkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 20:52

Mun käsityksen mukaan ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:27

Kiva saada uusia pikkuserkkuja..Minunkin tytär sai viikon-loppuna yhden uuden pikkuserkun..ihan vahingossa..kun olivat samoissa juhlissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:10

onnea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:25

ovat ovat :)