Oletko koskaan käynyt henkiparantajalla? Esim Juntunen! Kävin ja kattelin, kun kaikki rivissä olijat kaatuivat, paitsi minä;)))))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 17:12

Onneksi olkoon,olet pelastettu!!Vahva persoona,jota ei kaikenmaailmanhumpuukimaakarit kaada!!En muuten ole ollut,en edes Ukko-Ylivainion käsittelyssä,varsinaista ohjelmaa ei-heikkohermoisille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 17:14

En, koska useimmat henkiparantajat ovat saarnaajia, pappeja tai munkkeja. Erityisesti henkiparantajiin turvautuvat parantumattomiin sairauksiin kuten vaikeaan syöpään sairastuneet. Monet menettävät parantajille paljon rahaa ja kuolevat kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 17:14

En ikinä, enkä taatusti mene. On se mielestäni sellaista humpuukia ettei vois todeksi uskoa sellaistakin harrastettavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 18:18

En ole itse, mutta likkakaverini kävi. Hänellä on epilepsia ja kertoi että kyllä hän jommankumman syystä kaatui, mutta minkäänlaista parantumista ei ollut tapahtunut ei silloin eikä myöhemminkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 19:00

En ole ollut vielä niin epätoivoinen, että olisi parantajille ollut asiaa. Muunlaista huuhaata olen kyllä huvikseni harastanut, mutta se on ollut ihan pelkkää höpsötystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 20:52

En ole käynyt enkä mene,en usko sellaiseen hömppään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:35

En ole, olisi kiva mennä näyttämään että enpäs kaatuakkaan! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:54

En varmalla kaatuis..en usko sellasiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:42

Mistä kaatuminen parantaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:02

En ole enkä mene. En usko "humpuukiin" enkä halua tulla petetyksi/höynäytetyksi. "Luulotauteja" saattaa sellainenkin puoskari "parantaa" mutta ei muuta. Jos kaatua kupsahtaa, se ei mielestäni paranna mitään, päinvastoin saattaa tulla ruhjeita.
Olen onneksi sen verran vahva persoona ja realisti etten retkahda tuollaiseen.