Tiesittekö että piereminen on terveelistä, siinä mikä muukin? Mieheni sanoi ei ole ihme sit miksi onkin terveenä pysynyt.

Avainsanat: piereminen on terveellistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 21:38

Ei saa pierua pidättää..sen pitää antaa tulla tupruttaa..väillä kyllä tulee aika pamauksia..että koirakin säikähtää..mutta kyllä se helpottaa mukavasti..

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle jälleen. Ihan totta sanot ei kauvaa voi pidättää ainakaan rupeaa mahaan sattumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 16:16

Oon kuullu,et epäterveellistä pidättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 16:22

Tröööööt vaan aina kun siltä tuntuu. Onneksi asun yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:24

Olen minäkin kuullut, että on epäterveelistä pidättää suolitokaasuja, mutta olen myös siinä käsitkyksessä, että kaasun muodotuminen suolistoon ei ole terve merkki. Siihen on monia syitä, mutta terveyden merkki se ei ole. Ruoka- ja syömistottumukset vaikuttavat ilman muodostumiseen, ja siihenkin voi vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:27

"Se, joka pierua pidättää, siinä on muutakin vilppiä!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:35

Trööt,trööt,kaikki kehon toiminnot ovat terveellisiä,kakki,pissi,aivastus,haukotus ja pieru,mutta ei välttämättä meidän kulttuuriin kuulu ruokapöydässä ilmaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:49

Sairaaksi olin tulla sunnuntai / maanantai kun Silja Europalla täytyi vähän katsella mihin hajusteet jättää kävellessään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:52

Ilmankos minun mieheni on terve, hänellä ei ole mitään sairauksia, flunssakin 3 vuoden välein vaan, pitää asia hänellekin sanoa aina kun pieraisee että terveydeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:02

Tottakai piereminen on terveellistä,eihän kaasuja pidä sisällään pitää.Äitini sanassa,pierua ei saa pidättää,mut ei myöskään liikaa lähättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:36

No ainakaan pierun pidättäminen ei ole hyväksi, sen tiedän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:27

Tiedä sitten kenelle se piereminen on terveellistä piereksijälle vai niille jotka altistuvat suolistokaasuille. Ainakin nautakarjan suolistokaasut ovat vaaraksi koko planeetalle jos nautakarjan tehotuotantoa ei kyetä hillitsemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:50

Elämään kuuluu