Tuoko kukaan vieraasi tullessaan negatiivistä energiaa .Eli tuleeko sinulle rauhaton olo?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 16:24

Kyllä tuo. Joku aika läheinen sukulainen.Olen jotenkin aivan kipsissä, kun hän avaa suunsa.Minulla on sellainen tunne, että pitää tuulettaa, kun hän on lähtenyt tiehensä.Niitä sisaruksia on aika monta, mutta tämä yksi ja ainoa aiheuttaa tämän kamalan tunteen. Anteeksi vaan. En voi sille mitään.

Kysyjän kommentti

Eikö olekkin kamalaa.Minullakin se huonon energian tuoja on lähisukulainen?!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 15:43

no eipä oikeastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:52

anoppilla ennen muinoin oli vähän sellainen vaikutus, nykyisin moista ei taida löytyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 15:53

Ei ole vielä yksikään tuonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:04

Ei tule mieleen sellaista henkilöä. Ehkä siitä syystä, kun meillä käy niin harvoin vieraita, yleensä vain omaa väkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 16:17

Enpäs ole tullut ajatelleeksi tuollaista. Mutta tuskin tuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 17:02

Kyllä minulle joskus tulee sellainen olo.En millään malttaisi olla paikallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 17:23

Kyllä on sellaisia henkilöitä, joita en kutsu paikalle esimerkiksi joihinkin juhliini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:37

jotkut sukulaiset juup

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:52

En ole huomionut sellaista asiaa....Silloin kun sain tiedon..että Ida tulee meille tuli ihanan rauhaton ole..se oli niin ihana yllätys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:52

Ei.