Kestätkö negatiivistä kritiikkiä itsestäsi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 22:28

Kyllä jos se on aiheellista..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 13:21

Kyllä kestän jos se on aiheellista ja perusteltua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:24

kestän,
ehkä huonosti,
mutta kestän kuitenkin ja kun sitä tulee,
koitan ottaa opiksi ettei ainakaan samasta asiasta uusiintuisi ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:27

Kyllä minä jonkun verran sitä kestän , ja riippuu myös kuka sitä antaa, jos tiedän olevani esim. parempi jossain asiassa kuin henkilö joka sitä negatiivista kritiikkiä antaa , niin suutun heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:28

Kuuntelen korvat luimussa,nielaisen ja koetan ottaa opiksi,minäkin.Ehkä menen nurkan taakse ja potkin...roskista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 13:38

Kestän kyllä jos se on oikeutettua. Mutta usein saan negatiivistä kritiikkiä ilman syytä. On vaan sanojalla ollut silloin huono päivä. Opiksihan se on, joten hyvä että sitä saa aiheesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:55

Se riippuu kritiikin antajasta kestänkö vai en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:56

Kestän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 14:31

Kestän, sillä sitä on ollut ja on edelleenkin pakko kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:50

pakko kai se on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:30

Huonosti kestän, mutta en näytä sitä ulospäin. Pohdin sitä pitkään ja yritän toimia niin, että se vähenisi. Joskus pelkkä asioiden tekeminen toisin on ratkaisu kritiikin syntymiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:41

kyllä, oikein hyvin