Mitä mieltä olet pitkähiuksisista miehistä/lyhythiuksisista naisista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 13:08

vuosien saatossa on kehittynyt suurta suvaitsevaisuutta näissä karva-asioissa, kaljukin voi rulettaa, kokonaisuus ratkaisee

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä kanssasi.Kokonaisuus ratkasee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 13:11

Minä tykkään ja paljon... Minä itse esim olen tosi lyhyt tukkainen nainen ja mun poika 7 vee on pitkä hiuksinen. Poika halusi ihan ite kasvattaa hiuksensa pitkäksi ja minun mielestä sopii pojalle oikein hyvin. Ainut mikä ottaa päähän mua ja poikaa on se että sukulaiset näkevät vaivaa pojan pitkästä tukasta. Joka kerta sille vitsaillaan että joko haetaan sakset, saat kympin jos leikataan. Poika tomerana sanoo vain että EI! Ei ne nykyään niin erikoisia ole, että niihin pitäisi kiinnittää huomiota!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:12

Naisissa pitkät hiukset ovat aina tehonneet minuun positiivisesti, varsinkin vaaleat. Miehistä en sano mitään, kun en ole lepso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:13

Kukin tavallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 13:15

Ei minua häiritse yhtään pitkätukkaiset miehet tai lyhyttukkaiset naiset. Kukin tavallaan ja tyylilleen uskollisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 13:16

Joillekin miehille sopii erittäinkin hyvin pitkät hiukset. Moni sellaisten kantaja jopa huolehtii niistä hyvin. Kadehdin hieman naisia jotka voivat pitää hiuksensa lyhyinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:20

En mitään kummempaa.Kukin taaplaa tyylillään.Joillekin miehille tuntuu pitkät hiukset sopivan vallan mainiosti ja samoin naisille lyhyt tukkamalli :)

Itselläni on pitkät hiukset eikä minulle kuuna päivänä sopisi lyhyt tukka toisin kun taas sisarelleni joka on upea lyhyessä lookissaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:22

Joillekin miehille sopii pitemmätkin ,siistit hiukset mutta ponnari ei mielesti (sellainen tasapitkä on ok).
Lyhyet hiukset naisella... siis sellaiset jotka ovat ajeltu kokonaan pois, eivät sovi tai mietin ovatko sukupuoleltaa mitä sorttia...
Lyhyehköt hiukset naisella ovat ok, mutta pitkät huonosti hoidetut taas eivät sovi kellekään ja pahinta on kun sellaiset ovat 50-60 vee ikäisillä ja sitä vanhemmilla. Saattavat olla jopa "irvokkaan" näköiset. Mutta omapa on asiansa jos haluavat olla vähemmän edustavan näköisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:23

Pitkät hiukset miehillä on ihan ok,paitsi ei likainen hiirenhäntä niskassa ja keskellä päätä jakaus.Naisilla oman tyylin mukainen,joillain sopii tosi kivasti siili,kaunis kallonmuoto korostuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:52

en mitään. lyhyet hiukset on hienot naisilla.. ja niinku Pate sano, niin ei mitään kamalia pitkiä hiuksia, mut jos ne on siistit , niin se on ok.. ja usein mustilla miehillä on rastat tai letit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:53

Pitkähiuksiset miehet ovat minun mielestäni hyvännäköisiä, jos hiukset on hoidettu hyvin eivätkä ne aina ole sellaiset ällöttävän rasvaiset. Joillekin miehille pitkät hiukset sopivat, toisille eivät. Makuasia.
Eivätkä lyhythiuksiset naisetkaan mitään rumia ole.

Oma valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:02

Omapa on asiansa. Sama se mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:59

Joo minä olen sitä mieltä että miehillä pitäs olla lyhyt tukka. nykysin ei tiedä onko mies vai nainen kun katsoo äkkiä ihmistä kun on pitkä hiukset sekä miehillä että naisilla.Minulla on kyllä lyhyt tukka mutta en ole mies. koska lyhyt on helpompi pitää sikis olen valinnut itselleni lyhyet hiukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 18:55

Minusta ihan ok, miten vaan !! Ei sillä ole väliä, jos itselle on hyvä ja tuntee viihtyvänsä omassa "päässään" !!:O

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:42

ei mitään väliä minulle millainen tukka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:36

Kunhan on hyvin hoidetut se on pääasia..epäsiistit ällöttää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:32

Olen samaa mieltä kuin liisukka: pääasia, että ovat hoidetut. Varsinkin jos ovat pitkät, niin puhtaus ja siisteys kuuluu asiaan. Miehillä voi olla tukka auki tai kiinni, rastat ovat ihan hauskat, vaikkaikin esimerkiksi päämisnisterillä ne olisivat vähän oudot. Mutta ihminenhän tottuu kaikkeen, rumuuteen ja epäsiisteyteenkin, joten ei kai sen niin väliä sitten ole. Tärkeintä on ihminen itse.Itse pidän mielelläni tätä klania päätä, koska en jaksa näprätä noiden hiusten kanssa. Haluan olla siisti, ja lyhyt tukka on helppo pitää siistinä.