uusi harrastus, sellainen mikä voi tehdä yksi?

uutta tekemistä kaipaisin kun saikulla olen ja päivät kotosalla.. musan kuuntelun, koiran kanssa ulkoilun ja lukemisen lisäksi..? ei mitään pitsin nypläystä tai lapasten neuloista! kuitenkin jotain mitä pystyy sisällä tehdä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 13:00

Aloita öljyvärimaalaus.
Ryhdy valmistamaan nukkeja alusta alkaen.
Hanki syntetisaattori ja opettele lukemaan nuoteista soittamalla-saat elinikäisen harrastuksen. Syntikoita saa halvalla huutonetistä.
Kunnosta vanha tuoli tai sohva.
Tuunaa vanhoja vaatteita aplikoimalla tai kangasväreillä.
Aloita pajuaskartelu.
Kuivaa kukkien terälehtiä ja rakenna niistä tauluja tai kortteja.
Tee kummilapselle (?) oma kirja piirtämällä, maalaamalla tai lehdistä leikatuilla kuvilla.
Aloita tilkkuaskartelu, tee ensin vaikkapa tyyny, sitten lapsen täkki, torkkupeitto, sängynpeitto jne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 12:38

Vaikea neuvoa, mutta mieti mikä sinua todella kiinnostaisi ja lähde siltä pohjalta toteuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 12:42

Zumbaaaa...tai riippuu tietty miten olet sairaslomalla,ilm.liikut kun ulkoilet koiran kanssa.Aloita kieliharrastus,kuuntele kieltä ym.Kaikkea sinua kiinnostavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 12:53

Alat pelaamaan sakkia joko tietokonetta vastaan tai sitten kirjesakkia, jonkun henkilön kanssa sähköpostin välityksellä. Mulla on sinne saitit tiedossa, jos kiinnostaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:01

Itse harrastan joogaa.Suosittelen muillekkin.Riippuu tietesti mikä sinua vaivaa.rauhallisen musiikin kera meditointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:13

Jos vaan pystyisit
aloita vesi juoksu
itse olen opetellut kävelemään
20metristä eteenpäin
pitää antaa aikaa itselleen parantua
uimahalleissa on vöitä joita voi lainata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 14:05

Pyörittele paperiluiskoista (esim Hesarista leikattuja) HELMIÄ. Yllätyt niiden kauneudesta. Toki värilliset mainoslehdet käyvät jne. Sitten tarvitset liimaa ja koklaintikun jonka ympärille liuskat pyörittelet. Lopuksi vesiliukoisella lakalla viimeistelet. Eikä tule kalliiksi. Sinellistä saat lisäohjeet tai osta "Ihana"lehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:53

joogaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:53

Ala soittaa jotain instrumenttia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:43

Maalaaminen tai vaikka joidenkin esineiden keeräily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:42

Jooga on ihan hyvä ..minua kiinostaisi lähteä kokeilemaan keilausta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 00:36

Kirjallisuudesta poikii moni hyvä asia. Muakin kiinnostaa tuo jooga, mut ei oo sopivaa ajankohtaa lähteä tunneille, joten voiskohan sitä opetella ite kotona kirjoista, videolta tms.Keilaaminen on myös kivaa.Mut mulle ainaki se vaatii kaverin.Kerro mitä olet keksinyt.