Pelaako Napsuilla naapuri-apu?Meillä erinomaisesti,hoidetaan ihmiset ja elukat sovussa,nyt saan lainaksi sähkövatkainta!!Ei

tarvitse kipittää kauppaan ja taas pieniin kaappeihin uutta konetta hankkimaan,suklaamoussea viikonlopuksi tekemässä ja siihen tarvitaan mekaanista apua.

Lisätty: 27.08.2009 - 12:22

OPOY,on sulla kamalasti hommeleita naapureille!!Teen ekaa kertaa moussea,katsotaan,jos tulee hyvää,teen toistekin ja toimitan sulle sinne Omapohjaan,reilu diili!

Avainsanat: naapuri-apu kunniassa ja arvostettua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 12:23

Hyvin pelaa naapuriapu sekä täällä maalla että rivitalossa kaupungissa, egystä puhumattakaan. Juuri kävi naapuri sanomassa, ettei sitten tarvitsekaan niitä rapuja viikonloppuna, joita lupasimme heille toimittaa. Voimme siis taas juhlia ihan keskenämme. Kaupungissa viimeksi kävimme naapurin suola-astialla, merisuolaa kun ei meidän perheestä löytynyt. Mutta niin se on: anna, niin saat. Molemmin puolin kun kaikki toimii hyvin, niin ei tule ongelmia.

Kysyjän kommentti

Noin on,kun minä rapsutan sun selkää,niin...jne.;-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 12:09

Voi...voi.....kun meilläkin tarvittaisiin vähän naapuri-apua. Olisi tarjolla nurmikonleikkuuta, kadunharjausta, roskien vientiä, imurointia, mattojen pesua, tiskausta, pyykinpesua, vähän maalautsa sieltä sun täältä, irronneet pihalaatat pitäisi kiinnittää, autokatokset maalata, katot ja rännit pestä ja maalata, räystäät maalata, taloyhtiön anteenilähetin pitäisi vaihtaa uuteen, polkupyöränrenkaisiin pitäisi pumta ilmaa, kun kakarat on päästäneet ilmat pellolle, pihapuita pitäisi kaataa, pensasaidat pitäisi leikata, viiliruusupehkot pitäis kaivaa juurineen irti ja istuttaa jotai vehreämpää tilalle yms. kaikkea pikkujuttua ja lisää keksitään koko ajan......niin ja sitä suklaamoussea voisi tännekkin tehdä muutaman saavillisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 12:11

Meillä pelasi(kerrostalo)about 15.v.Vaikka ois aamulla kahvi ollu ihan loppu ,sen kun haki vaan.Mutta sitten ikäväkseni naapurini muutti muualle.Onneksi pari hyvää ystävääni asuu tässä ihan kilometrin säteellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 12:30

Täällä maaseudulla ollaan niin omavaraisia, että tullaan toimeen omin avuin.
Ei vaiskaan, mutta hyvin vähän puutumme naapureidemme hommiin. Yksi naapuri kyllä juoksutti minua milloin ja miten halusi, mutta lopetin sen aika lyhyeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:44

Maalla täällä eteläisessä Suomessa autetaan toisiamme naapureiden kanssa erinäisissä asioissa, meillä on mm. pihatalkoot sekä keväällä että syksyllä. "Toisella puolella Suomea" olevaa taloani vartioi ja huolta pitää hyvä naapuri ja ihan ilman palkkiota, toki vien heille usein tuliaisia eli esim. ostan jonkun sopivan kirjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 14:00

Kyllä toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:54

ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:44

Jo vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:53

On tosi inhottava yksi naapuri..toiset mukavia..