Miten Napsusta kirjaudutaan ulos ? Firefoxissa edelleen ongelmia Napsun käytössä. Explorerissa kaikki toimii, miten korjaan ? Eikä anna kirjautua uloskaan, heti lykkää tunnukset palkkiin, jos jotain yrittää ???

Lisätty: 27.08.2009 - 18:31

Nyt sain korjattua sen. Oli jotenkin jossain valikossa tullut rasti ruutuun "estä kuvat napsusta". Joku toiminto oli sellaiseen vienyt, tuskin itse sitä sinne olisin lykännyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 10:39

Oikeassa yläkulmassa teksti -Tervetuloa hurjatta-Kirjaudu ulos-Profiilisi-klikkaat siitä ja tunnuksesi katoaa eli olet kirjautunut ulos.

Lisätty: 27.08.2009 - 10:57

Kumma juttu,kokeilin ja kirjauduin ulos,ei ongelmaa.Taitaa olla nyt Mozilla Firefoxin kiemuroita,mutta miksi käytät sitä,jos sulla koneella kuitenkin IE tai oletko toisella masinalla??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 10:39

ihan siellä yläpalkissa on kirjaudu sisään / ulos sieltä , minullakin ollut takkuisuutta tänä aamuna oiskos vikaa napsussa , ei antanut äskettäin vastata , piti sulkee känny , nyt taas pelittää, ei muilla sivuilla ole tälläistä ollut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 11:42

Yläpalkissa on tekstit: Tervetuloa, käyttäjätunnus I Kirjaudu ulos | Profiilis

Onko sinulla käytössäsi montakin avointa ikkunaa samaan aikaan napsussa? Näet avonaiset ikkunasi alapalkissa ja niissä on teksi mikä ikkuna minnekkin on auki. Jos sinulla on useita ikkunoita samaan aikaan auki. Et ehkä pääse ulos, ennenkuin olet sulkenut kaikki. Jos et kirjaudu ulos napsusta silloin kuin suljet tietsikkasi, olet kirjautuneen napsuun silloin kuin avaat tietokoneesi taas uudestaan....tai kuka tahansa avaa tietokoneen. Eli kaikki näkevät tietysti tietosi ja voivat tehdä mitä tahansa, sinun piikkiisi. Sama koskee myös esim. pankinjärjestelmiä joissakin pankeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 11:49

Olettaisin että hurjatta tietää jo tuon systeemin, onhan hän jo niin montakertaa Napsun sivuilla käynyt. Nyt ilmeisesti on joku muu syynä. Minä neuvoisin sammuttamaan tietokoneen ja jos senkään jälkeen ei uloskirjautuminen onnistu, kannattaisi ottaa alan ammattilaiseen yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 12:03

Firefoxia mulla ei nyt ole käytössä, mutta kannattaisi tyhjentää selaimen tilapäiset tiedostot 'temporary files' ja poistaa piparit 'cookies' selaimen asetukset -valikosta, tarvittaessa myös salasanojen muistitoiminto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 12:23

Minulla on Firefox eikä ole mitään ongelmia ilmaantunut Napsun käytön suhteen. Ei sen puoleen muunkaan suhteen. Ei auta kuin soittaa johonkin asiantuntevaan yritykseen jos ei Napsulaisten ohjeet auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:12

Luultavasti olet kirjautunut ulos naupsusta, vaikka tunnukset jäävätkin niille tarkoitettuihin bokseihin. Olet varmaan vain tallentanut tunnuksesi Firefoxiin, joka automaattisesti muistaa ne aina sivun ollessa auki. Ei ole siis vikaa selaimessa eikä napsussa. Voit poistaa toiminnon menemällä Firefox-selaimeen siellä yläpalkista työkalut -> asetukset -> turvallisuus -> tallennetut salasanat. Sieltä sitten voit poistaa haluamasi.

Jos tallennetut salasanat ovat omalla koneellasi, on toiminto mielestäni aikas näppärä ja säästää aikaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:32

Ei tuollainen voi olla mitenkään selainkohtainen juttu enemmänkin käyttäjäkohtainen. Et vaan ole tottunut vielä Firefoxiin joka on kyllä paljon fiksumpi selain kun IE. Kannataa tutustua selaimiin tarkemmin ja niiden ominaisuuksiin. Selain on kuitenkin se tärkein työväline internetin käyttäjälle. Ei siis todellakaan ole yhdentekevää millä surffaa. Monet vaan tyytyy siihen yhteen ja ainoaan joka tulee sen yleisimmän käyttöjärjestelmän mukana. IE:lle on monta parempaa vaihtoehtoa. Tosin kannattaa nyt ensin opetella tuntemaan se IE niin sen jälkeen se vertailu muihin selaimiin on helpompaa eikä perustu vaan pelkkään inttämiseen.