Mitä kattilassasi porisee tällä hetkellä vai eikö vielä mitään?

Lisätty: 27.08.2009 - 11:18

Meillä on todellakin puuropäivä. Haudutan parasta aikaa ohraryynipuuroa ja muuten vaan keittelin tuossa aprikoosipuuron, odotellessa puolukoiden kypsymistä. Se on hyvää vaikka iltapalana ja otan itse evääksi, kun lähden iltavuoroon tänään.

Avainsanat: säilöntä ruoka jälkiruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 12:37

Just nyt vihanneskeittoa omista porkkanoista ja lantusta,smetanaa tai koskenlaskijaa sekaan,tulee aika hyvää!Hellalla tosiaan,mun huusholliin ei tule mikroa edes ilmaiseksi,en ole mikrokokki.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja mukavaa, kun on muitakin jotka eivät harrasta mikroruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 10:33

Ei porise mitään, ei säilöttävää eikä sapuskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:39

Ei vielä mitään, mutta kunhan piristyn, niin yksi maijallinen on vielä marjoja keittämättä. Ja on tuolla puskissakin vielä poimittavaa, varsinkin karviaisia. Mitähän niistä tekisi. Viimevuotisia purkkejakin on vielä käyttämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 10:39

Kattila porisee vasta joskus neljän paikkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:42

ei porise tääläkään, mutta kohta alan syömän porkkanalaatikkoa njam..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 11:13

Tunnin päästä kiehuu makkarasoppa, ei ainakaan vuoteen ole sitä tehnyt ja eilen alkoi mieliteko. Tänään sitä saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 12:09

Meillä ei hellalla porise..uuniin laitoin juuri halkaistun ja koverretun kesäkurpitsan,minkä täytin..Paistetetulla jauheliha mössöllä..Päälle tomaatti viipaleita ja juustoraaste kuorutukseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 12:12

Kattilassa ei tänään porise, huomenna vasta. Tänään syödään paistettua kinkkua ja munia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 12:25

Lautasellinen siskonmakkara-soppaa pyörii parhaillaan mikrossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:03

ei vielä mitään,
mutta kattila on jo täynnä vasta pestyjä pottuja,
eiköhän se siitä aikanaa ratkea "mitä tänään syötäis"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:13

Pastitsio tirisee uuninlämmössä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:44

Ei kattilassa vaan panulla kanttarelli+sipuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:53

Tänää valmistin Rouvalle lohisoppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:55

ei mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:46

Ei porissut tänään mitään. kävin ravintolassa