Oleko koskaan kadottanut kotiavaimiasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 09:09

Kerran sinkkuaikoina. Reissusta kotiin palatessa ei löytynyt avaimia mistään. Laukun käänsin ympäri montakertaa ja kaikki taskut tutkin moneenkertaan, mutta ei vain löytynyt !
Huoltomiehelle soitto tuli melko kalliiksi aamuyöllä.
Se opetti sen, että vara avaimelle löytyi piilopaikka.
Avaimen häviämisestä meni jokunen vko, kun se löytyi kuitenkin siitä laukusta josta sitä etsin perusteellisesti. Mystinen avaimen katoaminen . . . .

Kysyjän kommentti

Otan osaa,kun jouduit turhaan maksamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 06:54

En ole
sormukset ja kellon kyllä olen kadottanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 06:59

En onnekseni ole kadottanut, mutta kerran jäivän oven väärälle puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:32

Joskus nuorna miehenä sellaistakin tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:34

Kyllä minä olen koko avain nippuni hukannut, ja uusia jouduin teettämään, tulivat hintoihinsa ja minä sain opetuksen huolehtia paremmin avaimistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:58

En ole. :)
*koputtaa puuta*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:08

kerran luulin kadottaneeni ne, ja olin ihan paniikissa, mut onneksi löysin ne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:23

kadottanut en ole,mutta kerran jäivät avaimet sisään,kun läksin ulos piti pyytää huoltomiestä aukasemaan ovi.Hintoihinsa tuli se unohdus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 09:44

Eipäs nyt muistu mieleeni onko ne koskaan lopullisesti kadonneet. Mutta kotiin ovat jääneet, kun itse olen mennyt ulos. Eivät jää enää, kun tarkistan monta kertaa että mukaan tulevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 09:49

Pari kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:02

en onneksi, mutta nyt sit kadotan varmaankin, kun näin kehuskelen..koputtaa päätään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:32

En minäkään varsin kadottanut ole,lukinnut olen väärälle puolelle ovea,onneksi kahdella naapurilla mun avain varalta,joten olivat jopa kotosalla.Kalliiksi tulee tänäpäivänä unohdus,riittääkö 50,enää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 12:49

Meillä on vakituisesti avainpiilossa kaikki avaimet. Mökin avaimet olivat viimeksi eilen kadoksissa. Löytyvät pihapöydältä rankan etsimisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 14:06

Olen,mutta onneksi oli SPR:n avaimenperäbumerang. Tulivat postissa kaksi päivää myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 14:39

Enpä niin sekavissa tunnelmissa ole koskaan ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:46

Lähdin ulos ja painoin oven kiinni. Olin tulossa ulkoa pois kun huomasin että avaimia ei ollutkaan sen takin taskussa vaan jonkun toisen takin taskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:56

yhdet avaimet on Suomenlahden ja toiset Päijänteen pohjassa, muuten ovat pysyneet tallessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 00:42

En omiani vaan poikani avaimia etsin tänään koko illan ja onneksi löytyi autoni sokkelikoista eli jonnekin sinne vaihdekepin ja vänkärin istuimen väliin olivat tipahtaneet.Sujuipa pari tuntinen niitä etsiessä.