Kysyjille kysymys? Mitä vastaukset merkisevät kysyjälle?

Tilastotieteilojöille näissä tutkimuksissa on aivan liian pienet otannat.

Avainsanat: tilastotiede

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 09:04

Asiakysymykseen annetut vastaukset merkitsevät kyllä, ne asialliset ja infoa antavat.
Huumoria saa olla mieluusti mukana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 00:57

Minä ainakin kyselen aina ihan hyvikseni, mitä nyt päähän juolahtaa. Ei asiallista, siis itseni kannalta ei mitään merkitystä. Huumori vastaukset onkin jo puoli voittoa. Muutamat napsulaiset sen jo tietävätkin ja jättävät kysymykseni jo suosijolla rauhaan......huomannut....muutamat lähtevät täysin rinnoin mukaan.......siis vertauskuvainnollisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 01:08

Vertaan niitä siihen,että miten vastaavat,jos vastaisin itse niihin.Vastausten perusteella saan jonkinnäkösen käsityksen ihmisestä.Ja niiden perusteella lähetän kaveri-pyyntöni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 01:14

Riippuu kysymyksestä.Toivottavasti asiallisia vastauksia ja tietoa ja riittävästi huumoriakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 02:51

Aika harva kysymys on pelkkää ongelmanratkaisua, vaan kyse lienee lähinnä halusta tietää vastaajan ajatusmaailmasta.
Sinun kysymykseksi on siitä oikein kouluesimerkki.
Napsussa on onnistuneesti yhdistetty kysymys- ja keskustelupalsta. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 05:58

Muutamaan haluan ihan oikean vastauksen, mutta useimmiten laitan kysymyksen niin että tiedän mitä vastapuolet ovat mieltä sellaisesta asiasta. Harvoin on mitään henkilökohtaista kysymystä johon vastaus olisi todella tärkeä saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:03

Minulla on ollut tapana kysyä ajatuksella
kuinka ihmiset suhtautuu mihinkin
ja olen saanut
tarpeellisia vastauksia
ja jos oon itse mokannut
ja siitä huomautetaan olen vastannut takaisin
ihan säyseästi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:56

Harvemmin kyselen viisaita(en osaa; kun olen kuulema sivistymätön). Matka-aiheisilla kysymyksilläni joskus yritän hakea ja herätellä napsulaisten mielikuvitusta...siis jos pyydän esim. jatkamaan aloittamaani lausetta, että " kävelemme aurinkoisella rannalla, kunnes yht´äkkiä eräs napsulainen näkee jotakin kummallista"... Joskus kysyn sellaista mihin haluan toisten kokemuksia, tietoa tai vinkkejä. Kaiken kaikkiaan vastauksillanne on suuri merkitys minulle ja niillä hauskoilla varsinkin...pelastaneet murheellisen päiväni monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:01

Minäkin kysyn yleensä mitä päähän juolahtaa. :) On mukava saada palautetta ja vastauksia. Niiden perusteella voi saada käsityksen ihmisestä. ^^

Vastaukset merkitsevät minulle, että jotakin kiinnostaa asiani, se lämmitää mieltäni. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:27

On kiva saada vastauksia,minä kyselen huvikseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:20

kyllä kyselen ihan sen takia , että saisin kivoja vastauksia, ja niin on myöskin tapahtunut , oikein hauskoja ja kivoja huumorin pläjäyksiäkin olen saanut ja nauraa vällillä niin , et silmist vesi valuu.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:34

Sekalaisia kysymyksiä heittelen minäkin,vastauksia on kiva lukea,monien "tuttujen" jo melkein tiedossa,mutta joksus jopa tietoa ongelmaan haen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 11:27

Joskus kysyn ihan asiaakin, ja olen saanut hyviä vastauksia, yleensä kuitenkin vain jutustelen toisten napsulaisten kanssa. Vastaan mielelläni muiden kokemiin ongelmiin, ja kysymyksissäni kartoitan omia ajatuksiani vertailemalla niitä muiden mielipiteisiin. Ihan niinkuin normaalissa elämässäkin tekisin, kotonani minulla ei vain ole päivisin yleensä ketään juttuseurana, joten Napsu korvaa senkin puutteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 14:07

Palautetta