Naisnapsulle,onko sulla naishammaslääkäri,naisgynekologi,naisasianajaja?

Avainsanat: naiseööa naisgynis naisasianajaja naishammaslääkäri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 01:11

Kaks ensimmäistä naisia.Aviorossani parikymmentä vuotta sitten miespuolinen asianajaja.Sen jälkeen en ole tarvinnut sen lajin edustajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 00:33

Kyllä ne on miespuolisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 00:38

Ennen oli naishammaslääkär nykyisinmies kun nanen vaihtoi paikkakuntaa mieslakimes,gynegologia en ole tarvinut.

Lisätty: 27.08.2009 - 02:36

En ole naisnapsu mutta vastasin kuitenkin. Taas kysymys huiolimattomasti luettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 01:26

Sehän on vain yksinkertainen valintatilanne. Jos ainoa työkalu on vasara, näyttävät kaikki ongelmasi nauloilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 05:56

Omalääkäri sattuu olemaan miespuolinen ja sillehän niitä vaivojaan pitää valittaa. Asianajajan sukupuolesta ei vielä tietoa kun en ole tarvinnut sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 05:59

Minulla on nuo kysymäsi henkilöt miehiä, ja sekin on vaan sattumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:29

Mies hammaslääkäri,nais tohtori ja asianajaaa enole tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:06

Mieshammaslääkäri, naisgynekologi, juridista neuvoa saan miesjuristilta (joka oli myös perheyrityksemme lakiasiainhoitaja, isäni yritykseemme palkkaama).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:12

Mies, mies ja jälkimmäistä en ole vielä tarvinnut, luultavasti sekin olisi mies !
Mie niin tykkeen MIEHISTÄ ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 09:35

Milloin kukakin. Ei ole vakituista noissa kahdessa ensimmäisessä, ja kolmatta en ole tarvinnut lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 09:49

ei ole mitään tiettyä tyyppiä, aina vaihtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:00

hammaslääkäri on ihana ruskeasimmuinen ja muutenkin ilo silmälle mies, oikein hyvä ja mukava ollut jo 30v.. mutta toinen on aina nainen , nainen kun ymmärtää naisten taudit parhaimmin.. minusta ainakin, no asianajaa en onneksi ole vielä tarvinnut , siinä mielessä , et ois ollut jotain muuta kuin hoitokorvaus juttuja , eikä minulla ollut kuin itseni , kun niitä valituksia tein..en siis ottanut asianajaa niitä lappusia täyttämän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 11:23

Terveyskeskushammaslääkärimme tällä meidän kylällä on aina ollut naispuolinen. Gynekologia minulla ei ole, eikä asianajajaa. Omalääkärini on myös mies, mutta silloin kun minä hänen palvelujaan tarvitsisin, niin hän on joko opinto- tai vuorotteluvapaalla, lomalla tai muuten vain sijaistanut työnsä. Olenko valinnut ammattini väärin ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 18:09

Naishammaslääkäri, naisgynegologi, asianajajaa en ole vielä onneksi tarvinnut. Sydänlääkärini on myös nainen.