Käytkö säännöllisesti hammaslääkärissä tarkistuksessa?

Avainsanat: hammaslääkärin tarkistukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 00:13

Ja minuahan ei siihen piinapenkkiin elossa saa!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 00:16

Kyllä tulee käytyä. Yleensä kutsu tulee aina automaattisesti noin. kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 00:32

Kutsu kerran vuodessa mies hammaslääkäri ja nainen hammashhoitajana,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 00:34

Kerran vuodessa tulee kutsu hammaslääkärille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 01:13

Vuoden välein.Onnekx on vahva hammasluusto ja hoidan hyvin stendejäni.Ei ootarvinnu paljo paikkailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 05:54

En käy. En mene hammaslääkäriin ennenkuin on viimeinen pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 06:00

Hammaslääkärini minulle kerran vuodessa kutsun lähettää ja minä silloin käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:34

Puolen vuoden välein tulee kutsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:03

EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:22

Käyn hammaslääkärillä tarkastuksessa kerran vuodessa. Lisäksi hammashoitaja tai -hygienikko tarkastaa ja puhdistaa hammaskalustoni myöskin kerran vuodessa. Noiden käyntien välillä jynssään itse hampaani vähintään aamuisin ja iltaisin, hammaslankakin on päivittäisessä käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:32

Kutsu tulee kerranvuodessa,hammaskiveä käyn poistattamassa puolivuosittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:08

Joo käyn säännöllisesti kerran vuodessa kun kutsu tulee hammaslääkäriltä. Aika varattu mulle valmiiksi, ilmoittaa tarvii vain jos aika ei sovi. Meillä työnantaja maksaa kulut tiettyyn rahamäärään asti. Joten siellä käy sen puolesta ihan mielellään, vaikka muuten pelkään mennä sinne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:13

Kerran vuodessa hammalääkärini lähettää kutsukirjeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 09:33

En mene kuin viimeisessä hädässä. Olisikin hyvä jos se kutsu tulisi, niin tulisi käytyä säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 09:50

Kerran vuodessa noin suunnilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 11:38

Hampaani ovat varsin murentuvaa laatua, joten jo senkin vuoksi tulee käytyä kerran vuodessa. Mutta muuten ovat hyvässä kunnossa, kaikki vielä 'eläviä' omia hampaita. EIkä koskaan hammassärkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 14:08

Vain kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:32

kyllä käyn kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 02:02

puolivuosittain hammaslääkäri ehdottelee tapaamista, olen toistaiseksi suostunut