Välitätkö siitä mitä muut sinusta ajattelevat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 00:41

En välitä. Muut saavat ajatella mitä haluavat. Muut ihmiset tietävät muutenkin aina sinun asiat paremmin, kuin sinä itse.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 23:58

Luulisin,että en.Porskutan eteenpäin omin nokkineni ja voimin,siitä on tullut tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 00:03

Minun puoleta saavat ajatella mitä vaan..jokainen elää tavalllaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 27.08.2009 - 00:10

Toki otan muidenkin ajatukset huomioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 01:19

En vastaa enkä kysy enkä elä ajatellen mitä muut ajattelevat.Se on kuin ukonäkö jos ei miellytä niin ei voi mitään.

Lisätty: 27.08.2009 - 01:24

Kaikkia ei voi miellyttää ja mielestäni Napsun ajatus ei perustukaan siihen.

Lisätty: 27.08.2009 - 01:24

Kaikkia ei voi miellyttää ja mielestäni Napsun ajatus ei perustukaan siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 05:02

En ole ajatusten lukija! Joten ajatelkoon kukukin mitä lystää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 05:48

Kyllä välitän. Niin hyvässä kuin pahassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 06:06

Nuorempana kyllä, nyt en enää välitä mitä minusta ajatellaan, olen huomannut että en minä niin tärkeä ihminen ole että minusta niin mitään ajateltaisiinkaan, turhaa aivojen käyttöä ja energiani hukkaamista on jos joudun ajattelemaan mitä muut ajattelevat minusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:49

En rasita itseäni sellaisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:10

välitän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:29

Oikeasti kai jokainen ainakin vähän välittää, mitä muut ajattelevat hänestä. Näkeehän sen täällä Napsussakin; aika usein näkee kommentteja koskien kysymyksia, vastauksia ja vaikkapa oikeinkirjoitusta. Siis ainakin jotkut napsulaiset "ovat huolissaan", että pidetäänkö tai pitääkö joku häntä tyhmänä, hölmönä tai vaikka sivistymättömänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:23

Kyllä minä varmasti välitän siitä,mitä minusta ajatellaan,mutta en vaivaa sillä päätäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 09:27

En välitä. Elän omalla tavallani ja jos se kelpaa minulle saa luvan kelvata toisillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 09:51

En kauheammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:11

en välitä, just pukeudun niinkuin itse tykkään ja elän eläämäni niin kuintykkään...en muutenkaan kulje muodin mukaan enkä ala ketään mielistelemään sen takia et he minut hyväksyisivät , jos en tälläisenä virheineni päivineni kelpaa , niin sit se on vain moro !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:03

Tottakai välitän, varsinkin jos tykkäävät ! Mutta jos eivät tykkää, niin en anna sen muutta käyttäytymistäni. Mä oon mikä oon, en voi muuksi tulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 14:09

Välitän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 00:52

Itse myöskin olin hyvin epävarma nuorempana ja ajattelin enemmän mitä muut minusta ajattelevat kuin että mitä mitä itse haluan.Nyt on kyllä ajatukset muuttuneet ja kovastikin taidan olla oman tien kulkija ja siitä huolimatta mut hyväksytään siinä seurassa missä liikun.