Ajeletko usein taxilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 02:13

kaikki reissut lentokentälle ja sieltä kotiin (keskimäärin 6 kuukaudessa) muuten harvemmin kotimaassa, ulkomailla melko paljon

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 23:37

Erittäin harvoin. Korkeintaan 1 - 2 kertaa vuodessa, joskus en sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:41

Aika harvoin..mutta eilen oli viimeeksi taxikyyti..Se oli kyllä pakon sanelema..ei ollu muuta vaihtoehtoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 23:53

Kerran kolmessa vuodessa. Ei ole varaa niin kalliiseen kulkemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:57

Tosi harvoin,hinnat syynä.Aikaisemmin,kun palasin duunimatkalta kotiin,palkitsin paluun taksilla,mutta en enää,raahaan matkalaukun hampaat irvessä raitsikkaan ja kotiin,säästyy noin 15€ .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 01:02

Kyllä. Minulla on hovikuskina eräskaveri, jolla on oma taxi ja hänen kanssaan on helppo ajella ja sopia kyydit. Eikä aina tarvitse edes olla rahaakaan mukana. Kerrankin haki sadan kilometrinpäästä, kun en muulla kyydillä päässyt ja lompakko oli unohtunut kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 05:13

En ajele enkä matkusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:40

Matkalle lähdettäessä ja tullessa lentokenttäreisut.Siis aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:13

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:18

En ajele taxeilla. Kävelen pitemmänkin matkan. ^.^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:16

Ajelen taxin kyydillä ainoastaan sillo ku olen ollu kylällä viihteellä ja olen aamuyöllä kotiin menossa. Joten taxin kyydissä tulee oltua todella harvoin, ehkä kerran kolmessa kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 09:53

En kovinkaan, viitisen kertaa vuodessa ehkä noin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 11:37

en ajele enään, kun siskolla ei ole taksia... vaihtoi alaa...jotta linjabiillillä, junalla ja omalla autolla nyt vain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:09

En Suomessa, mutta Egyptissä asuessani joudun paljon käyttämään taksia. Saavat hekin sitten osansa minun rahoistani. Takseja on siellä ilmeisesti liikaa, koska tarjoavat kyytiään joka paikassa. Onneksi on siellä vielä halpaa, joten kannattaa käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:39

Hinnat ovat Suomessa sen verran korkeita, ettei tule kovin usein taksin kyytiin istahdettua. Ulkomailla taksia tulee jonkin verran käytettyä, tarpeen vaatiessa, esim. lentokenttäkyyteihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:49

Parikertaa viikossa . On taxikortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
fg
Vastattu: 27.08.2009 - 14:40

N. kerran kuussa tai parissa. Vaikka en mikään rikas olekaan. Täällä (oulussa) on sen verran huono joukkoliikenne, että varsinkin yömyöhällä on pakko turvautua taksiin vaikka lompakkoon sattuukin. Ja onpahan juttuseuraa matkan ajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:48

En koska ei ole varaa ajella sellaisella ajoneuvolla.