Onko mielestäsi väliä,jos panee minkä kategorian tahansa,kun ei löydä sopivaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 07:42

Ei väliä,se kysymyshän on tärkein.

Kysyjän kommentti

Olenamaa mieltä kanssasi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 23:32

Niinhän se on pakko tehdä. Kun ei tuo ylläpito anna niitä uusia vaikka olemme vihjailleet.
Voihan sinne aina kirjoittaa perään: kategoria vapaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:34

Ei mitään väliä,kunhan on sinne päin kallellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:35

Ei ole minulle mitään väliä missä ktegoriassa on, itseasiassa aika harvoin edes tulee katsottua missä kategoriassa kysymys on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:43

Eihän sitä aina ole kategoriaa mitä kysyy..sitten vain jonnekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 23:50

Minä laittaisin lähimpään mikä edes kiertoteitse viittaisi kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 01:06

Minä en edes koskaan katso, että mikä kategoria kysymyksessä on. Sen takia varmaan tuleekin vastatattua sitten ihan mitä sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 06:16

Ei minulle ole sillä mitään väliä, kunhan on vaan kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:13

ei ole väliä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:17

Ei ole väliä mitä laittaa kategoriaksi. ^^ Muutenkin vaihtoehdot on aika suppeat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:18

Kategoriat ovat joskus ihan harhaanjohtavia, kerran tein sen tahallanikin. Mutta jostain syystä ylläpito haluaa sellaiset täällä Napsussa säilyttää. Minusta koko jutun voisi poistaa tarpeettomana. Ketä se palvelee ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:48

Valinta on Sinun.