Etsitkö koskaan silmälasejasi,vaikka ne on otsallasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:36

En nyt ihan näin mutta kerran kävi huvittava juttu että puhuin puhelimeen ja etsin puhelintani, kaverille sitten ääneen kummastelin että mihinköhän se kännykkä on kadonnut. Sai ainakin kaveri naurut.

Kysyjän kommentti

Hauska vastaus.Tsekkin teen samankaltaisia kommelluksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 23:31

Sinne ne ei koskaan joudu, mutta etsiä pitää muuten. Jos en ihan satu aamulla muistamaan mihin poikkeukselliseen paikkaan lasini jätin, niin sitten pitää yrittää vain tihrustamalla etsiä. Joudun pitämään laseja jatkuvasti ja kyllä ne 99 %:sti laitan yöksi yöpöydälle mistä ne aamulla on helppo hamuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:34

Niin on minullakin lasit aina öypöydällä..ja heti välittömästi päähän kun herään..En tule toimeen ilman laseja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 00:06

Laseja ei varsin tarvi ottalta etsiä,mutta aurinkolasit pidän pantana yleensä eli niitä haeskelen ulos lähtiessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 01:08

On sellainenkin kiireessä keskittyessä muihin asioihin päässyt tapahtumaan. Onkohan vakavampikin ongelma kyseessä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 06:17

En niitä sieltä etsi, mutta aina ne on hukassa ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:47

Ei ole käynyt sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:39

Kyllä olen joskus etsinyt silmälasejani, vaikka ne olivat päässä.
Paras juttu oli kuitenkin, kun maalasin mökin sisäseiniä. Olin jo pari tuntia k.o. urakkaa tehnyt. Sitten kun pidin kahvitaukoa, niin huomasin, että minulla oli ollut koko maalaushomman ajan ollut tummat aurinkolasit (vahvuuksilla) silmilläni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:21

Jotkut lasit ovat aina päässäni, joten ei niitä enää tarvitse etsiä. Aamuisin saatta tapahtua niin, että kävelen keittiöön asti, enkä huomannut laittaa laseja päähäni, mutta sitten palaan pian hakemaan niitä. Joten eivät ole koskaan hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:47

Sodassa etsin. Väsymys.