Mitäs kun tilaa lääkärin aikaa..ja pakko saada lääkäri..Aika törkeetä? kun ajan-antaja..haistattaa..vit....a

Minun mielestä se on kunnian loukkaus..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:21

No johan on kumma, eihän tuollaista käytöstä tarvitse kestää, nyt ilmoitusta eteenpäin ajan-antajan käytöksestä.
Murr, oikeen inhottaa kun jotkut ihmiset sitten osaavat olla niin kamalia!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 23:26

Välittömästi huomenna ilmoitus ja valitus sen ajan-antajan esimiehelle tai suoraan pääbossille.Kenkää tommonen asakaspalvelija saa.Kamalaa!Minä impulssiivisenä ihmisenä oisin varmaan haistattanut takas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 23:28

Ihan tosi. Missä noin kävi? Siitä kannattaa tehdä valitus hieman korkeammalle taholle. Ajanvarauksen antajakin on palveluammatissa jossa kuuluu puhua ja käyttäytyä asiallisesti.
Ei tuolla alalla - eikä missään muussakaan missä ollaan asiakkaiden kanssa tekemisissä - saa omat huonot päivät näkyä päällepäin. Muistan sen itsekin hoiturin ajoilta hyvin. Vaikka miten olisi hatuttanut, niin hymyiltiin vain ja oltiin kohteliaita potilaita kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:44

Tiukkaa noottia eteenpäin,semmonen asiakaspalvelu ei vetele,minkään moista haistattelua ei saa antaa kenellekään,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 23:48

Järkyttävää. Älä jätä asiaa tähän. Valitusta vaan eteenpäin heti huomenissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:43

En usko tuohon mitä aloittaja kirjoittaa, ajanvarauksessa ei todellakaan käytetä tuollaista kieltä!Kyllä ne asiakkaat terveydenhuollossa tekevät tuota, käyvät fyysisesti kiinni henkilökuntaan jne, turvatoimia on jouduttu lisäämään huomattavasti.
Vaikea tuota on valittajan myöskään todistaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:46

Ei ole asiakaspalvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:55

Ompa törkeää asiakaspalvelua. Kannattas sanoa takaisin vielä pahemmat sanat suusta. Oliko lie huonopäivä sillä joka oli ajanvarauksessa töissä. tai sit se oli muutenkin epäpätevä siihen työhön.