Oletko 'näkijä', tunnetko ketään sukulaista tai tuttua, työkaveria joka ois ns. näkijä?

Tuli mieleeni tällanen kysymys ku neloselt alkaa just ohjelma Näkijä:) eikä pelkästään unessa, vaan muutenkin elämässä pitkin päivää, tuntemuksia, ennakkoaavistuksia, tms. näkemistä...

Lisätty: 05.09.2009 - 13:03

Taas meni oma äänestysaikani umpeen, joten äänestän nyt sit tääl 'yleisöäänestyksen' puolella, sori:(

Avainsanat: tv-ohjelma työtoveri sukulainen tuttava näkijä tunnetko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 23:41

kyllä tuttava piiristä löytyy muutama "näkijä"tai että hän on nähnyt enne unia.. jo kuolleista ihmisistä, jotka on ottaneet yhteyttä tämän puoleiseen, en uskonut siihen, ennen kuin itse koin sen....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 21:05

En ole näkijä,mutta etiäiset miulla kyllä on ja se ei aina ole mukava asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:09

Ex-työkaverini näkee paljon enneunia. Joskus ne ovat suorastaan järkyttävän hyvin tietäneet jo etukätten, mitä tuleman pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 21:10

En ole näkijä, mutta selvännäkijöitä tunnen ja tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:12

Isäni sisko muistaa melkein joka päivästä jonkin vuositapahtuman ja näkee uniajotka valitettavan usein toteutuu (negatiivivisiä), vaikka itse en n usko uniin kuin mitä on tapahtunut, mutta näköjään enneuniakin on olemassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:27

Pelkään unia jos lähtee hampaita suusta..pitänyt paikkansa..joku läheinen on aina lähiaikoina sillon kuollut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:23

no, pelottava tarkkoja enne-unia on tullut nähtyä.,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 23:35

Olen nähnyt enneunia ja ne ovat yhtä lukuun ottamatta pahoja unia ja tapahtumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:58

Aavistelen asioita mutta se on enemmän järjen asia kuin minkään "noitaominaisuuden" tuottama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:43

Tunnen