Seuraatko BB-talon ihmisiä ja tapahtumia.

Meillä sitä ei seurata.

Avainsanat: bb-talo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 18:35

Ihan takuu varmasti en seuraa. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Kysyjän kommentti

Ei tosiaankaan kiinosta BB-talon meininki,minussa ei ainankaan asu tirkistelijä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 18:12

En ole koskaan katsonut sitä ohjelmaa, eli en seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 18:17

Olen seurannut ennen. Tulevasta en tiedä, kun en tiennyt edes sitä että se on alkanut jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:31

Iltasanomien nettisuilta luen otsikot mutta kun en muutenkaan katso sub-tv:tä niin en taatusti tätäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:41

no toki ...olenkin naspsun ainut näköjään......:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:48

En oo katsonu ensimmäistäkään kertaaIihan mielenkiinnosta ajattelin seuraavan kattoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:51

En ole seurannut. Aloitettiin seuraamaan, mutta lopetettiin siihen, kun taas kerran oli sellainen ohjelma, että ei tahtonut kuulla mitä ne puhu siellä talossa. Ei viitsi huudattaa telkkaria niin lujaa, että naapurit häiriintyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:54

Ei kiinnosta,mutta töissä nuoriso päivittää kyllä ohjelman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:59

en!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:03

Ennemin katselen vaikka papan vanhaa karvalakkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:16

En ole alkanut vielä seuraamaan, mutta tarkoitus olisi tänä iltana kun asukkaat astuu taloon. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:27

Melkein sanon,että mieluummin papan vanhaa karvape****tä...mutta otsikot jo nyt tarpeeksi karmeita,kuinka monta raatoa ja lapset itkeneet ekaa katsomuskertaa ym.ym.
eli en katso enkä seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:45

Kyseinen ohjelma ei herätä minkäänlaista mielenkiintoa, eli ei todellakaan seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:46

En, ei ole kiinnostanut tähänkään asti.
Turhia sellaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:57

Enpä ole katsonut ja mitä lööppiä olen lukenut niin aihe ei oikein kiinnosta. Toki ohjelma muiden joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:40

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 22:00

Ei ole täällä seurattu ainoatakaan jaksoa, suurinpiirtein tiedän tuon idean ja juuri sen takia ei kiinnosta pätkääkään. Samaa kaliberia salattujen elämien kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:07

Juup seuraan.

(PS. Turha sitä ohjelmaa on ihmisten haukkua! En pakota ketään pitänään siitä enkä taatusti itsekkään pidä kaikista muiden suosikki ohjelmista!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:12

Enpä vakituisee seuraile.Joskus saatan sivu silmäl hieman vilkasta.Yhtäkään kertaa en oo alusta loppuu asti kattonu eikä oo tarvinnu sitä maksullistakaa kanavaa siihe hommata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:27

en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:29

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:32

Enpä todellakaan, mihinkään turhuuksiin ei ole aikaa. Ihan tarpeeksi olen lukenut iltapäivälehtien etusivuilta juttua... on täyttä hömppää ja aika kyseenalaista touhua... humalassa puuhaillaan mitä milloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:29

Joskus olen seurannut mutta en enää.kun se on mennyt niin huonoski koko ohjelma,vielä lisää siitä mitä oli ennen kun katsoin sitä. Ei kiinosta niiden höklmöilyt siellä.