Onko mielestäsi moraalisesti oikein, että BB-talon asukkaille tarjoillaan niin runsaasti alkoholia?

Avainsanat: bb-talo ja alkoholi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 18:06

Minust koko BB-konsepti ja ohjelma on tosi syvältä ja ihan sitä itteäsä,eli siinä mielessä ihan sama vaikka söisivät sammakoita(sorry nimim. sammakko) ja joisivat kuravettä päälle.En aio katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 17:59

niin eihän se ole oikein, mutta luulen et sen tähden antavat huppeli aineksia,jotta siinä ohjelmassa edes jotain tapahtuis...luulen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:01

No se ohjelma on muutenkin niin pers......tä. Mutta en isänä tarjoile tytölleni 16v alkoholia juopumiseen. Mutta ovathan ne lapset siellä täysiikäisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:08

Minusta se ohjelma ei ole moraalisesti oikein,ei tulis mieleenikään alkaa tirkistelemään näitä ihmisiä siellä talossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 18:12

Täysi-ikäisiä ihmisiä. Kai sitä tarjota voi, mutta eihän sitä ole pakko kenenkään juoda, jos ei halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:36

Se koko ohjelma on niin huono, niin alta riman, että en voi kuin ihmetellä miksi sellaista pitää näyttää televisiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:58

Onpas porukalla samanlaisia mielipiteitä kuin allekirjoittaneella.Juokoot vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 19:20

Koko ohjelma on mielestäni moraaliton. Ei pitäisi lähettää ihmisten katseluaikaan olleenkaan. Ja siihen vielä viina lisäksi, niin huh huh. Ihme kumma, nuoriso taitaa olla hulluna BB:n.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:26

Ei todellakaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:40

ei ole!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:03

Riippuu viissiin moraalikasvatuksesta mitä mieltä on...
Jokainen on talossa vapaaehtoisesti eikä sinne ketään ole pakotettu. Sama pätee viinoihin; kaikki talossa ovat täysi-ikäisiä mutta ei niitä hyvät ihmiset PAKOTETA juomaan. Nytki siellä on peräti KAKSI ihmistä jotka kieltäyty juomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:27

Jos on täysi-ikäisiä niin mikäs siinä. Ja eihän niiden kait pakko ole juoda, en tiedä en seuraile mutta kuulostaisi hullulta jos olisi pakko juoda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 02:07

Ei siinä mitään väärää ole, mutta ko. sarjaa ei pitäisi kenenkään seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:29

Lisää viinaa heti tai ainakin suuremmat tuopit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:20

Ei ole. mutta en halua seurata koko ohjelmaa,minusta se on tyhmä ohjelma.