Lempi värinne? ^^

Omani on vihreä tällä hetkellä. ^^
Tätäkin on kysytty täällä varmasti monesti, mutta itse en ole törmännyt niin ajattelin kysäistä.

Avainsanat: lempi värit väri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 17:47

Punainen näkyy olevan kestosuosikkini. Ostin punaisen pianonkin joskus 70-luvun alussa. Pidän yleensäkin räiskyvistä väreistä, vaikka en kehtaakaan sellaisiin pukeutua, haluaisin kyllä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi, ja uskalla pukeutua kirkkaisiin väreihin jos haluat. ;) Kuka sinua estää?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 17:30

nyt on meillä kotona paljon sinistä , vähän kuin mahonkin väriä mömpeleissä ja valkoista, mut itsellä on kaikki luonnon tai ruskan värit nyt in..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:37

Punainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:40

Oliivin vihreä ja yleensä vihreätsävyt,mutta ei kuitenkaan neon vihreä eikä kirkuvan vihreä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:43

Mulla on vielä sesonkivärinä-turkoosi yhdistettynä moneen väriin,mustaan,tumman ruskeaan ja valkoiseen.!Siis pukeutumisessa ja huivia,korua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:58

Yleensä minun lempivärini ovat vihreä ja ruskea. Tänään kyllä katselin sellaista tummaa oranssia villatakkia, joka näytti tosi ihanalta. Lopulta ostin sellaisen samanlaisen ja väri oli ruskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:05

Minä tykkään kaiken sävyisistä punaisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 18:09

Vihreät värit ovat mieleeni. Mutta kuitenkin vaatteissani se ei juurikaan näy. Ovat kaiken värisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:19

Lila

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:50

Riippuu mieli-aloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:57

kaikki kirkkaat värit käy.. olen värikartalla "talvi" eli sinistä vivahdetta saapi olla niin punaisessa kuin keltaisessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 19:15

Koko kirjo taitaa löytyä harmaasta iloisen lilaan asti. Se mitä ostan vaikuttaa värinvalinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:55

musta musta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:43

punainen ja musta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 22:07

Valkoin ja liila..ennen oli kirkas punainen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:14

musta, musta, musta, musta, tummanharmaa, musta, musta & "kiinan punainen"

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:29

Ruskean, sinisen,vihreän sävyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:17

Mitä pukeutumiseen tulee käytän paljon mustaa, harmaan eri sävyjä, violetti on nyt muotia ja sitä tulen hankkimaan lisää. Räikeitä värejä en käytä, en myöskään ruskeata, ei ainakaan mitään "likaisia" ruskean sävyjä. Vihreän eri sävyjä käytän eli sammaleen.ja oliivinvihreätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:12

Mahdollisimman synkkä ja ikävä sävy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:25

Punainen