Apua ! Mitä tein väärin ja miten korjaan tlanteen ? Kaikki profiilikuvat katosivat eikä valikkoakaan näy !

En voi vastata kysymyksiin, eikä kenenkään, omani mukaan lukien kuvaa näy ! Klikkasin omassa profiilissani kuvaani, ja nyt sitten kaikki on ihan pielessä , mitä teen ?

Lisätty: 26.08.2009 - 17:26

Kolme ensimmäistä temppua ei auttanut ! Onko koneeni suojauksessa joku ongelma, onko asialla ponnahdusikkunat ?MUTTA: vaihdoin Internet Exploreiin, ei mitään ongelmaa ! Mikä Mozillassa teki tuollaisen tempun ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 17:40

UPS,mulla ei ole Mozillasta kokemuksia,monella tutulla toimaa,mutta jos IE on OK,sehän on mainiota;teitkö yllämainitut temput ja aloitit IEssä?Aloitit niinkuin uudelleen kaiken;sulkemisen jälkeen.Toivottavasti joku tilapäinen häiriö,päivitys tms.Sinun kuva ja teksti näkyy kyl.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 16:56

kyl täs nyt näkyy jotain kuvaa ainakin...sinun profiilissasi... tai sit ymmärsin väärin mist on kysymys...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:12

Ekana kannattaa aina sulkea kone ja käynnistää uudelleen, toivottavasti se auttaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:14

Mene pois napsusta ja kirjaudu uudelleen
Siis kirjaudu ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 05:22

Kyllä minulla näkyy joku hahmo autiolla hekkarannalla, oliko tuo se profiilikuva?
Luotan vielä exploreriin selaimena ja muiden assiintuntija en ole, jos senkään.