Onko sinulla tarpeeksi tilaa keittiössäsi kattiloille ja muille astioille.

Meillä on liian vähän säilytystilaa keittiössä.Äitini,kun muutti palvelukotiin sain häneltä paljon arvoastioita,nyt on mahduttamis ongelma.

Avainsanat: ahtaus kaappitila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 15:50

Taitaa olla yleinen ongelma tuo astioiden ja kattiloiden määrä. Sitä vai tulee hankittua aina van lisää ja lisää kaikkea, vaikka tilanpuute olisi jo aivan katastrofaalinen . Kattiloita on jo pinoissa vaikka minkä kokoista ja kaiken kukkuraksi tietenkin Mehu-Maija. Sitäkin tarvitaan vain lyhyen aikaa vuodesta, mutta esillä se on koko vuoden. Kulhoja on sitten joka lähtöön, koskaan ne eivät kuitenkaan kaikki ole samanaikaisesti käytössä. Miksiköhän ? Kolmas osasto on kauhat ja muut työvälineet. Joka kerta kun avaan työvälinelaatikon, niin ainakin vispilä jää poikkipäin sulkemisvaiheessa. Se tuntuu olevan liikaa laatikossa. Olenkin kieltänyt itseäni ostamasta enää mitään keittiövälinettä lisää pieneen keittiööni, mutta viimeksikin ostin perunasurvimen, jota tuskin tulen tarvitsemaan.

Kysyjän kommentti

En vaan millään raaskisi luopua tavaroistani,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 15:43

sama juttu, ja oikein ihmettelen mihinkäs niitä kattiloita edes tarviin niin paljoa .. no jospas tarmoa riitäis , niin otan suursivouksen kaappeihini ja saneeraan isolla kädellä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:52

Minulla on vuokra-asunnoksi yllätäävän paljon kaappitilaa sekä keittiössä että makuuhuoneissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:54

Samma här,köökissä on tilaa vaikka jortsut järjestää,mutta ei kaappitilaa astioille.Kaikki paikat pursuaa,syy miksi minullakin on enostamitään-päiviä,kun kertkaikkiaan mitään ei tarvi.Kerääntyi isän ja äitini huusholleista,nyt olen "onnistunut"polttamaan muutaman teräskattilan eli luonnollista kautta vähenevät;niitäkin oli molemmilta puolilta satsit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:55

Muutama vousi takaperin tehtiin keittö-remontti..kyllä lötyy..ihan riitävästi tilaa..kaikille astiolle ja kattiloille.ja keittiökin on iso..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:56

Tilaa on, enkä hanki turhia astioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 16:03

Kyllä minulla on riittävästi kaappitilaa ja arvokkain astiasto on lasivitriinissä , käytetään vain 2-3 kertaa vuodessa, lapset kun muuttivat pois kotoa niin annoin kattiloita heille että saavat omat sapuskansa keitettyä, jäi silti riittävästi että itse pärjäämme, ja annoin lautasia ja kaikenlaista pois, nyt harkiten enää tavaraa keittiöön hankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 16:26

Minun kattilat mahtuu vetolaatikkoon ja alempaan tein lautasritilästä kansia varten telineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 16:45

Just js just mahtuu kattilat ja pannut kaappiin,kun ne asettelee määrätyllä lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:39

Tällä hetkellä tilaa riittävästi, kun myin ison kanssa tarpeettomia kattiloita ja muita astioita kirpparilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:00

No juuri ja juuri nuo meiän astiat kaappeihin mahtuvat. Aina täytyy luopua jostakin jos meinaa uutta laittaa. Niin on pakko mennä tilanpuutteen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 18:07

Ahdasta on juu. Kattilat on oltava just tietyllä tavalla sisäkkäin jotta mahtuvat kaappiin. Ja voi mikä homma, kun sieltä välistä pitää joku tietty kattila ottaa pois käyttöön. Muut astiat mahtuu jotenkuten vielä. Lisää en aio hankkia. Ehkä pitäisi tehdä uusi järjestys, jos sitten mahtuisi paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:07

Sama tilanne kuin terttuinkerilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:56

ahadasta opn mutta johtuu tavaran paljoudesta.. jota olen nyt juuri kiitettävästi yrit hukata kirpparilla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:13

Meillä on niin pieni keittiö, ett ei oikein pöytäkään mahdu, mutt kaappitilaa on. Kattilat ja padat on vetolaatikoissa ja ne on siellä tosi kätevästi otettavissa. Kaikki alakaapit on vetolaatikoita ja yläkaapit sitt hyllyllisii. Tykkään mun keittiön kaapeista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:44

no suurinpiirtein :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:30

Melkeinpä juu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 00:46

Mitä vastaus kysyjälle merkitsee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:57

On kyllä. Keittiömme uusittiin täydellisesti åari vuotta sitten, Puustellia käyetttiin avuksi. On käytännölliset säilytystilat, samalla myös heitettiin tarpeettomat vanhat kattilat ja muut pois, oli kertynyt liikaa sellaista mitä ei edes käytetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:24

Juuri tuli 15 000 eken remppa tehtyä ja tilaa on ainakin aluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:12

Eipä ole tilaa keittiössä meilläkään astioille. Tilaa sais olla paljon enempi.