Arvatkaa oliko kiva taas päästä napsuun? Kun on 26 tunnin työkeikka tehtynä...

Eikä ollut mitään sensiä edes kurkata ..napsua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 17:03

Aktiivinen liisukka on varmasti innoissaan kun taas pääsee napsuttelemaan .Itsekin olen joskus pimennossa ja tästä kun on tullut yksi harrastus ja tapa niin ei oikein poiskaan malttaisi pysyä.

Kysyjän kommentti

Kiva harrastus tämä napsu...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 15:39

No kyllä varmaan ! Onhan niitä vieroitusoireita heti, jos vähänkin kaemmin joutuu olemaan napsulaisista erossa. Vaikka ei täällä mitään erikoisempaa tapwww.napsu.fi/vastaukset/liik...tuisikaan, niin jo parin päivän tauon jälkeen on tullut niin paljon kysymyksiä, että vastaamiseen menee aika kauan kaikaa. Napsulla on muuten rentouttava vaikutus, ei mitään stressiä vastaamisessa, eikä kiirettä. Muut työt odottavat kotona, mutta Napsuun on kyllä aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:40

oli :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:41

no ihan jo ihmettelinkin missä olet luurannut , no hyvä et tänne takaisin pääsit.. ei napsusta voi olla kauaa poissa , vaikka kuinka vannoo , et nyt pidän vp .. ei onnistu minulta ainakan..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:43

Ihmettelinkin,että missä se Liisukka luuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:49

No varmasti!
26 tuntia töitä yyhteen putkeen? Miten olisi pieni lepo? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:55

Sinun työpäivälläsi on kyllä pituutta..nyt hengähdä jo tovi jos toinenkin Napsun ihmeellisessä maailmassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:55

Mä tiedän,tuttua juttua ja tuttu tunne,nyt sun kantsuu ottaa rento tuokio Napsussa ja sitten huilata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 16:25

Olipa sinulla urakka, mutta nyt taitaa taas helpottaa. Kiva kun tulit tänne meidän iloksemme jälleen. Olen jo kaipaillutkin kamua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:53

Voi liisukka sinua !!! Mitä ihmettä teet niin pitkän työrupeaman.. Ihan väsytät ittes kokonaan... :( Oli varmasti kiva tulla taas napsuttelemaan..Itelläki on joskus niin väsy, ettei jaksa edes Napsua ajatella, kun oikein on ollu raskasta töissä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:51

Oli varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:55

mulla vaan 10 tunnin työrupeema takana

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:30

Nyt sitten lepoa lepoa ja lepoa.!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:24

Varmaankin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:16

Kyllä uskon että varmaan oli mukava tulla meitä tapamaan tänne.