Onko teitä purrut tänäkesänä hirvikärpänen?

Miulla neljä pattia päässä eilisen metsäreissun jälkeen,hirvikärpänen on tosi pirullinen otus.

Avainsanat: purema.hirvikärpänen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 17:56

Mitäpä noista hirvikärpästen puremista mutta usein on iskenyt baarikärpänen ja voi niitä seuraavia aamuja...

Lähteet:
Lähiöpubit turussa

Kysyjän kommentti

Joo,kyllä se baari kärpäsen purema aina hirvikärpäsen pureman voittaa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 15:21

meillä päin ei onneksi ole hirvikärpäsiä eikä kylläkään hirviäkään tai en ole nähnyt tuolla alametsiskään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:22

eipä ole purrut, en kyllä ole paljoa metsässä käynytkään ja tuolla merellä on ihan muut vaivat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:28

Ei ole. Pysyttelen pois metsistä aina loppukesän ja syksyn aikaan, niin inhottavia otuksia ne ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:38

Ei ole meilläkään päin ollut hirvikärpäsiä..niin ei ole joutunut uhriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:39

Ei ole vielä ehtinyt, mutta luulen että ehtii....vielä on kesää ja syksyä jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:41

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:41

Jokunen tullut nitistettyä niskakarvoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:42

Ei vielä ole näkynyt hirvikärpäsiä, mutta toisaalta taas en ole ollutkaan kuin kerran aivan metsän keskellä. Muutenkaan niitä ei sitten ilmeisesti täällä päin ole liiemmilti, koska aikaisemmin en ole huomaanut niitä kovin montaa vaatteissani. Puremaan ei ole päässyt yksikään koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:57

Onneksi ei hirvikärpäset,mutta viemärihyttyset,silloinhan purkasin itseäni täällä.Ohi meni aikanaan,mutta punaiset pienet läikät jäi ihoon,so what,kunhan ei kutise :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 16:24

Ei vielä, mutta sekin ihanuus koittaa hyvinkin pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 17:57

Yksi lensi niskaani tänään, mutta sain sen tapettua heti, ennen kuin ehti puremaan. Oli vielä sellainen metsä missä ei ole koskaan ennen ollut hirvikärpäsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:53

Ei oo onnex.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:54

ei minua mutta poikaa on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:20

Minä olen niin kaupunkilainen, etten ole edes nähnyt hirvikärpästä ku kuvissa, mut hirviä on kyllä tasan kaksi osunut näköpiiriin, vaikka kaupungissa asunkin (siis lähiössä, en aivan keskustassa). Molemmat hirvet näin lenkillä ollessani, toinen oli Mustavuoren ulkoilualueella ja toinen muuten vaan tien poskessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:50

No niitä ei ole tarttunut vielä niskaan eikä päähän, mäkäräisiä on ollut ainakin lahden mukkulassa aina iltaisin ja purevat myös kovaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:30

Ei onnekseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:23

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:23

Ei onneksi tänä kesänä.Joskus on päässyt käymään niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:06

Ei onneksi ole. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:21

Ei ole purrut kun mökissä istuskelen enkä metsään nokkaani työnnä näiden örkkien sesonkiaikana. Hirvikärpäsiä on tänä syksynä kuulemani mukaan enemmän kuin vuosiin. YÄK!