Onko nurkkiin kertynyt taas paljon vanhaa vaatetta mitä ette käytä? Minne viette ne jos ei ole käyttöä niille?

Avainsanat: siis onko paljon turhaa vatteita kertynnyt mitkä pitä jonnekin pois viedä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 21:45

Vien ne etupäässä kierrätyskeskukseen koska siellä niitä ei ylihinnoitella ja lähtevät tämän johdosta nopeasti eteenpäin. Lastenvaatteet menevät pääsääntöisesti sukulaisille sekä tuttaville ja ovat lähes aina uudenveroisia, elleivät sitten ole tulleet tänne samalla tavalla...

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo oikein hyvin tehty sinulla. niin minäkin tei kun lapset oivat vielä pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 15:12

Minä annan tuttavien kirpputori myyntiin ne, minun kaappini ovat jotain huonoa materiaalia , niissä vaatteet kutistuu, eli paljon keväällä ja syksyllä on sellaisia kutistuneita vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:17

Myyn kirpparilla. Jos on mennyt oikein huonoksi, vien lumppukeräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:28

meri-ilmasto on täällä päin, joka kustistaa vaatteeni , jotta annoin lahjoituksena ison kasan vaatteitta , jotka lähtivät venäjälle tai jonnekkin kiertoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:36

Helluntaiseurakunnan kirpparille olen yleensä vienyt vaatteita. Osan kyllä heitä roskiinkin, ei kaikilla minun vanhoilla vaatteillani joku muu tee yhtään mitään. Varsinkin sellaiset puserot, jotka ovat pampuloilla ja kulhtaneet, tai lähtemättömiä ruokatahroja rintapielissä, olen heittänyt roskikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:43

kyllähän sellasia vaatteita löytyy, mitä en käytä, mut en kuitenkaan raaski antaa pois.. jonnekkin kierrätykseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:54

Minä myin keväällä paljon tarpeetonta vaatetta ja tavaraa pois itsepalvelukirpparilla.Ne mitkä eivät menneet kaupaksi,roudasin olikohan Punaisen ristin tavarapisteeseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 16:19

Olen joskus tarjonnut kirppikselle, kesällä oli piharakennuksessa myynti. Loput menee roskiin kunhan ensin olen saksinut niitä hieman. Uusiokäyttöä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 16:49

Täällä on punaisenristin myyntipaikka kontti nimeltään sinne olen antanut tavaraa,jos ovat huonoja ne menee roskiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 17:49

Olen heittänyt vanhat vaatteet roskiin. Pidän yleensä ne niin loppuun, ettei niistä ole antaa eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:51

poltan pois, käytän vaatteet niin tyynni, jotta jos ne multa joutaa pois niin ei ne enää kellekään muullekaan käy, uuniin vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:32

On kertynyt mutta ei raaski luopua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:22

Yritän järjestää tilaa. On isoja vaatehuoneita.