Vieläkö jollain on lankapuhelin? meillä ei ole kuin matkapuhelin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 17:18

Lankapuhelimesta on varmaankin kymmenkunta vuotta kun ei ole mitään tarvetta, vastaajakin on toimettomana.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle Timppa. Ihan tottasinä puhut tosta lanka puhelimesta ja on myöskin kallis pitää. Meillä ei myöskään ole ollut aikoihin , kännykät on ihan hyviä käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 15:09

Viime syksynä laitoin lankapuhelimen pois, oli perusmaksut enemmän kuin puhelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:16

Ei ole ollut enää moneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:31

ei ole enään ollut moniin vuosiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:44

Kaupugissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:44

meillä on 3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 16:02

On se jäänyt kummittelemaan,koska en tykkää puhua kännykässä,joka on vain pikaisia asioiden hoitamisia varten.Kallistahan seinäpuhelin on pitää,mutta katsotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 16:12

Pidin vielä pari vuotta sitten lankapuhelinta, mutta sen jälkeen, kun äitini hankki kännykän, siirryin kokonaan matkapuhelimeen. Eihän siinä kaikkien kanssa voi jaaritella niinkuin ennen, mutta äidin kanssa kuitenkin puhumme vielä pitkiäkin puheluita, on se kuitenkin tärkeä kommunikointiväline, koska emme tapaa kovin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 16:17

Joku juuri kyseli samaa äskettäin. Faksin takia meillä on myös lankapuhelin edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:02

Ei ole lankapuhelinta ollut enää vuosiin vaikka siitä tykkäsin enemmän kuin kännykästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 17:44

Ei ole ollut lankapuhelinta vuosiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:31

Ei oo ollu ainakaan kymmeneen vuoteen.Äidilläni on.eikä huolikkaan kännykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:36

Poistui käytöstä vuonna 1995, puhelin saattaa olla vielä jossakin mutta osaketta ei enää ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 22:13

Lankapuhelin ei ole käytössä..se on hyllytetty..eli puheliosake on vielä..Tänäänkin tuli ilmoitu..että myy osake maksamme 1.400euroa..mutta en aijo myydä..kun rahat riitää elämiseen ihan hyvin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:32

Matkapuhelin on ainostaan olemassa enää kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:20

Kyllä on parikin lankaliittymää.