podetteko napsulaiset aina tiettyyn kellon aikaan kahvihampaan jomotusta ?

itsellä on sellainen jomotus aina noin 13-14 välillä , oikos jäänteeitä työelämästä, kun oli kahffepausit iltapäivisin, niin nytkin on saatava kuppi kahffet.. tuli tälläinen kyssäri mieleen, kun just sisko läks päivä kahviseurasta .. :)

Avainsanat: päivä kahvit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 14:13

Kyllä juuri yhden kahden aikoihin päivällä alkaa päiväkahvia haluttamaan :)

Kysyjän kommentti

niin taitaa olla monella meillä iltapäivä kahvihampaan kolotusta ... kaikille bointsit vastanneille ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 13:11

En tiettyyn, oikeastaan kellonajasta riippumatta heti kun herään niin alkaa jomottamaan kahvihamppia,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 13:13

Joskus iskee semmoinenkin jomotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 13:13

Oli aika jolloin kahvia tuli juotua kuppi jos toinenkin. Nyt kahvinjuonnin lopettamisen jälkeen on alkanut enemmänkin teen nauttiminen kiinnostaa. Samalla on myös kahvihampaan kolotus vähentynyt huomattavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 13:29

Aamuisin vaan juon kahvia, jos en silloin sitä saa niin on piru irti, päivemmällä en enää juo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 13:29

joskus illalla jomottaa
onneksi en ole niitä ihmisiä
et yö unet menee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 13:46

Aamulla aamupalan kanssa,puolenpäivän aikoihin lounaan jälkeen,iltapäivällä tietty ip-kahvihampaansärkyä ja alkuillasta päivällisen jälkeen sekä myöhemmin illalla iltakahvia,jonka kyllä passaan,koska menee yöunet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 14:02

Nimenomaan näihin aikoihin. Tulin käymään täällä sillä välillä kun kahvi valmistuu. Ja nyt menen hörpylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:33

joo kyllä päivällä päivä kahvi saatava klo 14.00 ja ilalla ilta kahvi 17.00-20.00 tottuttu juomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:37

Aamukahvi ja päiväkahvi on välttämätön pakko,en tule toimeen ilman näitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:40

Hampaat eivät jomota mutta aamulla on saatava kahvia ehdottomasti. Useimmiten aamukahvi jää ainoaksi kahviksi päivän mittaan. Kahvinjuonti on tottumus, aiemmin join myös iltapäiväkahvit työpaikalla ja myös kotona mutta se tapa jäi enkä kärsi siitä mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:35

tasaiseen tahtiin 24/7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 16:18

Kahvit juon aamulla kotona...sitten kun olen avustus-hommissa pakko juoda..kun vanhukset haluaa tarjota..Illan-suussa juon kotona noin..17-18 välillä...ihan kotona ollessa en keitä päiväkahvia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 17:29

Vain aamulla juon kahvia. Tietysti poikkeustapauksissa juon päivälläkin. Jos tulee vieraita, tai itse menen kylään. Mutta ei ole mitään jomotusta kuin sen aamukahvin suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:52

Yleensä aamukahvi riittää, enkä välittäisi siitäkään, mutta jos en joka aamu juo, niin seuraavana aamuna on kamala päänsärky, joka ei mene ohi kuin kahvilla. Siis olen riippuvainen kahvista, ja se on ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:30

En pode sillä kahvia en juo ja teetäkin vasta sitten talvella.
Karpalomehua tekee ehkä eniten mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:18

Kahvia nautin pitkin päivää.