oletteko jo aloittaneet harrastuksianne esim. jumpaa, tai muuta ryhmä jutskaa ?

itse aloitin vesijumpan eilen ja olikin oikein hauskaa taas pitkästä aikaa ... tuntuu jo yhden kerran jälkeen,
kuin ois vetreempi olo, tai luulen mä niin ainakin.. :) sory ei ole kategoria just toi.. ihan mikä vaan..

Avainsanat: vesijumppa jokin muu harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 16:05

Yrittänyt välillä aloittaa..mutta jäänyt yritykseksi..Nyt kyllä vakaasti aloitan kuntosalin,uimisen ja vesijuokun...Kesällä kyllä on sitä pyöräilyä tullut jonkin verran..

Kysyjän kommentti

näitä minäkin alan nyt sitten....myöskin....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 12:57

aloitan käymään jumpissa huomenna

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 13:12

Minä ilmeisesti muutaman viikon sisällä aloitan hyvin mieluisan harrastuksen, kreikan kielen opiskelun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 13:13

Ensi viikolla alkaa jälleen pilates.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 13:33

Oon tässä odotellut et saisin vauhtia
lähtee vesijuoksuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 14:07

Juuri tänään tuli kansalaisopiston kurssiesittely. Ja taas mun tuuria.
Se mitä olin ajatellut on sellaisena päivänä jolloin en pääse. Tiedä sitten kuinka moni pääsee kun on lauantaina keskellä päivää reilu kolme tuntia. Ja hinta oli ihan ruhtinaallinen. 16 h ja 75 ekee per opintokausi. Eli 150 ekeä kaikenkaikkiaan 8 kerrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:12

Tarkoitus olisi,että muutaman viikon kuluttua toteutan pitkä aikaisen haaveeni ja alan opiskella kreikan kieltä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:34

En ole aloittanut koska,ei ole kaveria kenen kanssa käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:54

En edes yritä aloittaa, koska lähden lokakun lopussa taas pois. Onhan näitä hommia vielä muutenkin siihen saakka, joten tuonne kirkolle 20 km:n päähän en viitsi jumppien takia lähteä, vaikka tarvitsisin kyllä liikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:28

No kiekkogolfia pari kertaa viikossa milloin missäkin päin suomea, tällä viikolla lahdessa ja kivaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:49

juu tanssin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:17

Kyllä siirryn sisäruokintakauteen ja ulkoliikuntaan