Mitäs mieltä ovat napsulaiset , joskos me perustettaisiin tänne napsuun jaarittelijoiden kerho.. ?( no onpas vaikea sana kirjoittaa heh ..)

laitetaan jo kyssäriin ainoastaa saa vastata jaaritelijat, eikä siten kannata niiden niitä lukea, joitka eivät pi
dä jaarrittelusta, myöskin tähän samaan kastiin kuulua vois martat ja martit.. oiskos tuossa itua .. ?

ja tuo kategoria olkoot sit mitä tahdotte .. :)) ps. vakamieliset älkää ottako niin vakavasti tätä kyssärii .. :))

Lisätty: 26.08.2009 - 11:53

ja käpälä pystyyn , jos haluat jäseneksi .. täällä 1

Avainsanat: jaarrittelijoiden kerho

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 13:55

Samaa mieltä monen kanssa,ollahan jo pikkunen jaarittelijoiden kertsi,mutta hauskaahan tää pelkästään on!!Rentoa ja harmitonta ajanvietettä!Rekisteröitynyt jäsen nro? X ;-D <Mistä sen nron
näki,noh kuitenkin...

Kysyjän kommentti

olet jäsen 2...teretulemax...kerhoon...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 12:20

Eihän me mitään jaarittelijoita olla, älykkäät ja sivistyneet ihmiset. Älä nyt herranen aika pidä itseäsi äläkä meitä huonompana kuin tohtorit ja maisterit vastauksineen.
Jos meidän kysymyksiämme ei ymmärretä - ei se meidän vika ole. :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 12:33

Eikös sitä voi jaaritella nytkin niin pitkästi ja laajasti kuin tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 12:46

On jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 12:58

eiköhän tää pitkälti ole jo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 13:13

Minusta tämä kyllä on jo aikalailla jaarittelijoiden kerho.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:27

Mukaan vaan
nostin käpälän pystyyn
minä en tiedä
kuinka sivistynyt täällä pitäisi olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 16:09

Sitte kyllä tulis sorsimista..jos kerholaisia pitäisi olla..kaikkihn myö jaaritellaa..välillä vähempi..ja välil enmpi..